Ik heb er meerdere optredens mee gehad en nu ook wat opnames: geen enkel probleem, gewoon mic voldoende off-center (laten) zetten dan is er niets aan de hand.
Printable View
Ik heb er meerdere optredens mee gehad en nu ook wat opnames: geen enkel probleem, gewoon mic voldoende off-center (laten) zetten dan is er niets aan de hand.
Het volume gaat er van omlaag lees ik, dus is het bij het gebruik van 2 speakers verstandig ze alle 2 te voorzien van een beamblocker omdat anders de blockerloze speaker overheerst?
nauwelijks heb ik het idee... maar met 2 BB's is de schade te overzien dus ik zou lekker beide speakers voorzien
Mwoh, 't is een fractie hoor. Zeker niet hinderlijk. Ik heb nu een nieuwe cab, diagonale 2x12 en heb nu alleen een BB op de bovenste speaker. Even uitproberen hoe dat is. Gisteren in mijn eentje getest en toen klonk het al wel verdeeld genoeg. Met een horizontale 2x12 zou ik wel voor 2 BB's gaan. Dan hoef je 'm echt niet meer per se boven op een flightcase of iets dergelijks te zetten om jezelf te kunnen horen, zelfs vanaf de grond hoor je jezelf dan prima.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluesbreaker
Absoluut een verandering voor de geluidsman!
doordat je jezelf beter hoort kan je wat zachter op het podium waardoor hij het geluid beter kan afstellen.
dit verschil is erg groot en hij zal zich er zeker even aan moeten aanpassen. je hebt zelfs kans dat zn humeur beter wordt.
Nocki
toch even via deze weg: hoelang duurde het van bestellen tot levering bij jullie (binnenkort jarig nml :dance: )
Nou, ik wandel er al gauw 5 minuten over voor ik bij de zaak ben dus..... oh wacht, dat bedoelde je niet. Normaal gesproken kan hij het binnen één of twee dagen bij het Postkantoor hebben, tenzij het zeer druk is qua reparaties. Neem een week als bloody maximum.
Besteld! Volgens mij heeft hij wel de prijs verhoogd: 12'' nu 24,95 euro per stuk. (vreemd bij 'overigen' staat 12 inch 22 euro per stuk, maar in de webshop staat het als aanbieding aangeprezen voor 24,95...)
22E was de introductie aanbieding. Dat staat er dus niet al te handig op nu :D
even een kritische vraag: als die beamblockers je geluid zo verbeteren, waarom zitten ze dan niet standaard in cabinetten?