Hallo Allemaal,
Bedankt voor het compliment Robert,
vandaag de lijmklemmen eraf gehaald, en het resultaat zie je hieronder op de foto, nu nog wat bijwerken.... .
http://home.hetnet.nl/~charlotte.mij...stock%2018.jpg
groetjes Charlotte.
Printable View
Hallo Allemaal,
Bedankt voor het compliment Robert,
vandaag de lijmklemmen eraf gehaald, en het resultaat zie je hieronder op de foto, nu nog wat bijwerken.... .
http://home.hetnet.nl/~charlotte.mij...stock%2018.jpg
groetjes Charlotte.
Ziet er echt verekt goed uit :o
Echte Gibson Headstock!!zeer gaaf!!
Zag op je site dat je ook zelf de inlay hebt gemaakt op die Yamaha.Ziet er onwijs cool uit...zelf wil ik ook keer andere inlays erin hebben maar zelf doen lukt me echt niet...dat gemiereneuk enzo..helemaal geen gedult voor hehe :-D
vooral wat je gedaan hebt met die binding om t headstock, supermooi. ook dat schrapen, wat een kloteklus is dat zeg! maar wel heel mooi gedaan.
btw: hoe heb je het pallisander zo zwart gekregen? op de ene foto is t heel mooi bruinig, op een ander haast zwart. of is dat de belichting?
Hey Orpheo, : :P
Bedankt voor 't compliment, was idd een behoorlijke klus om het mooi op dezelfde hoogte te krijgen als het pallisander fineer, maar het resultaat heb je gezien.
De toets ga ik trouwens ook van binding voorzien, maar dat is recht toe recht aan werk, is iets makkelijker.
Het pallisander is trouwens heel donkerbruin, tegen het zwarte aan, hangt echter van de foto af of het een close-up is, of een totaal plaatje,dit schijnt de kleur op de foto te beïnvloeden.
T.a.v. Robert, idd om de inlay te plaatsen is wel wat geduld voor nodig, maar de voldoening is dan ook groot als het klaar is, iedere dag geniet ik er nog van als ik mijn Yamaha aanschouw, en bespeel.
Zoals je wellicht gezien hebt, ga ik op de Les Paul ook weer een mooie (vindt ik zelf tenminste,de meningen zijn verdeeld, maar dat is gewoon een kwestie van persoonlijke smaak) inlay plaatsen.
groetjes Charlotte :wink:
Bedankt voor 't compliment, was idd een behoorlijke klus om het mooi op dezelfde hoogte te krijgen als het pallisander fineer, maar het resultaat heb je gezien.
De toets ga ik trouwens ook van binding voorzien, maar dat is recht toe recht aan werk, is iets makkelijker.
Het pallisander is trouwens heel donkerbruin, tegen het zwarte aan, hangt echter van de foto af of het een close-up is, of een totaal plaatje,dit schijnt de kleur op de foto te beïnvloeden.
T.a.v. Robert, idd om de inlay te plaatsen is wel wat geduld voor nodig, maar de voldoening is dan ook groot als het klaar is, iedere dag geniet ik er nog van als ik mijn Yamaha aanschouw, en bespeel.
Zoals je wellicht gezien hebt, ga ik op de Les Paul ook weer een mooie (vindt ik zelf tenminste,de meningen zijn verdeeld, maar dat is gewoon een kwestie van persoonlijke smaak) inlay plaatsen.
Hallo Luitjes, :razz:
Headstock is nu afgewerkt, en de gaten voor de mechanieken geboord.
http://home.hetnet.nl/~charlotte.mij...stock%2023.jpg
Volgende stap wordt de toets.
groetjes Charlotte . :wink:
:o respect!
(geen Sperzels?...)
Hoi John, dankje wel. :razz:
Nee, geen sperzels, maar Schallers, ga verder een locknut van Schaller monteren in combinatie met een fine-tune tail, ook van Schaller.
De combinatie fine-tune met lock nut heb ik ook op m'n andere gitaren zitten, en bevalt me prima, vandaar deze keus, let wel, er komt geen tremolo op .
greetz Charlotte .
:wink:
ideaaaaal, een les paul die niet ontstemt :D, mijn oude studio deed dat bij het leven en heeft daarom ook het veld moeten ruimen.
mooi plaatje trouwens, met die binding, zou me niets verbazen als die plank beter er uit gaat zien dan de gemiddelde gibson en miss ook wel beter klinken!
Harrald