ik heb een paar leden van kiss mogen ontmoeten nml eric singer bruce kullick en ace frehley en ook jullie nederlandse trots arjen lucassen
Printable View
ik heb een paar leden van kiss mogen ontmoeten nml eric singer bruce kullick en ace frehley en ook jullie nederlandse trots arjen lucassen
en ja dit was ik nog vergeten:
op graspop vorig jaar heb ik de muzikanten van dragonforce ook ontmoet
Fuck de rest, de Band zonder Baan is helemaal retegaaf! Tof man!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CowGuitar
Ja we spreken allemaal uiteindelijk dezelfde taal: "Kastelein een rondje hier, allemaal een pilsje bier!"
Meesterlijk!
Die gasten zijn echt gezellig, iedereen zat te zeiken dat we niet backstage mochten komen en zij zeiden de hele tijd, blijf gezellig nog een biertje drinken!
Ben uiteindelijk nog iets van 5 flesjes blijven zitten tot we echt aan ons haren werden weggesleept door de organisatie.
Ehm de bassist van de geweldige franse metalband Gojira heb ik ontmoet (voordat ze vertrokken).
Meer noemenswaardig: Hamish Glencross en Aaron Stainthorpe van My Dying Bride heb ik een hand gegeven, van Stainthorpe heb ik eenhandtekening (op m'n trui van MDB).
Dominic Miller (gitarist Sting), Carl Verheyen (gitarist Supertramp, Cher, Beegees etc etc, studiogitarist), Martin Taylor (geniale jazz gitarist), Pete Friesen (gitarist Alice Cooper), hmm dat waren ze denk ik :)
Leden van dragonforce. Nog een soort van les gekregen van herman. Kortom: Hij speelt 100 noten in een maat, en dan zegt ie, he kon je t niet volgen?
ONTMOET:
Walter Trout ( aantal keren, gitaar signeren )
Chris Duarte
Julian Sas
Bonnie Rait
Eelco Gelling
Oscar Benton
David Hollestelle
Michael Katon
Dave Hole (voor programma gedaan )
De ex-vrouw van Curtis Knight
SESSIES GEDAAN MET:
Jan de Bruyn (the Crew, Double Brown, albert Collins, Johhnny Copeland
Anneke de Bruyn (the Crew, Double Brown, BlueAngels)
Pieter v.d. Boogaert (toetsenist, the Crew, DoubleBrown, ex-toetsenist van Julian Sas
Hans van Lier
Kees Meerman ( Wild Romance )
Marcel Scherpenzeel
GASTOPTEDENS :
Jan Akkerman ( 10 jarig bestaan van de band waar ik in zat, hij deed als gast mee )
Mike & the Mellotones ( 8 gastoptredens bij gedaan )
The Jukejoints ( 1 gastoptredens )
je ontmoet natuurlijk een hoop mensen als je een tijdje meedraait, is geen verdienste, zo gaan die dingen nou eenmaal.
Een van de grappigste situaties was lang geleden. Optreden met een onbekend bandje uit Ierland. Eerst werd mijn vriendin gecharterd om de bassist, die jarig was, op het podium bloemen te overhandigen. Tijdens ons optreden zag ik onze podiummixer ineens in het publiek staan. Op mijn vragende blik knikte hij naar de plek waar hij moest staan en toen ik me omdraaide zag ik dat de zanger van dat bandje zijn taak had overgenomen. Tijdens het afbreken zag ik hem in z'n eentje bij de bar zitten en maakte een praatje. Dat mixen vond ie leuk zei hij, anders hing je toch maar rond in de kleedkamer. Later nog met band en al in een gaybar beland, de enige die nog open was om 3 uur 's nachts in Arnhem. Dat was Bono dus.
Ook grappig was Brood die piano zou komen inspelen voor een opname. Afgesproken om 9 uur s'ochtends op te pikken bij een kroeg op het Stadionplein. En ja hoor, daar stond ie aan een fruitautomaat te trekken. In de auto vertelde hij datie maar niet naar bed was geweest want anders had ie dit tijdstip nooit getrokken. Na een half uurtje in de studio was ie ineens verdwenen maar kwam s'middags weer boven water. Hij dreigde in te zakken, zo zei hij, dus dat had ie even verholpen. En gewoon z'n partijen inspelen he, met een fles pastiche op de piano. Goeie gozer.
Ik heb ooit met Steve Vai op het podium gestaan tijdens zijn optreden in België in de AB, gelukkig had ik geen gitaar in mijn handen:) Blijft een vreemde ervaring...terwijl Stevie gas gaf in een solo had ik de eer zijn solo uit te beelden:)