Knap resultaat :ok: Ik ben ook voorstander van 'bloot' :cooler:
Kan je de cotrol cavity niet zowieso aan de achterkant frezen? Als je het dan na een tijdje toch wat kaal vindt, kan er nog een slagplaat op.
Grtz
Printable View
Knap resultaat :ok: Ik ben ook voorstander van 'bloot' :cooler:
Kan je de cotrol cavity niet zowieso aan de achterkant frezen? Als je het dan na een tijdje toch wat kaal vindt, kan er nog een slagplaat op.
Grtz
volledig met bovenstaande mensen eens: een slagplaat achteraf kan altijd nog, maar andersom wordt moeilijker.
ik ben voor plaat! strat of tele met slagplaat is altijd mooier!!
zonder slagplaat is het geen echte strat!
(dit zegt de man die thuis een strat heeft zonder slagplaat met flamed maple top :makeup:)
Normaal zou ik zeggen mét, maar dat komt niet mooi uit met die brug. Dus zonder, zelfs hoewel ik dat met 3 stratelementen niet zo mooi vind. Dan zie je die top ook beter dus dat is wel weer een voordeel.
hm hm hm..... lastig lastig. Ik houd normaal ook niet zo van zonder slagplaat met 3 single coils. Maar vind het bij deze met dit tremolo opzich niet verkeerd staan.
Ik ben van plan om eerst mijn finish helemaal af te maken wat kleur betreft. dan toont hij ook gelijk weer heel anders. Kijken wat het dan doet.
De finish gaat erg goed uitkomen. Burst met ecoline is klaar nu, komt aan de rand nog een kleine zwarte burst om de overgang met de zij- en achterkant van de body te maken.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-PBEGVRMI.jpg
Wow:crazyhappy:
Zeer gaaf! Ziet er echt mooi uit.