die ministack is wel heel schattig, natuurlijk, met twee van die cabjes van 40x40 cm (aan de voorkant). :ok:
Printable View
die ministack is wel heel schattig, natuurlijk, met twee van die cabjes van 40x40 cm (aan de voorkant). :ok:
Nou, als je sowieso de Peavey 6505 gaat kopen, dan zou ik iig niet de Blackstar stack nemen. Lijkt me dan een beetje nutteloos. Als je die Blackstar voor op je kamer gaat gebruiken, dan is een combo al meer dan genoeg hoor.
Dan zou ik gewoon martkplaats o.i.d. in de gaten houden voor een mooie Peavey + Cab ofzo.
sorry ik was vergeten te zeggen dat die peavey er pas over minimaal 5 jaar zal komen. Dat ding is veel te hard voor op men kamertje :P mijn bedoeling is eigenlijk, mocht het zo zijn dat ik over bijvoorbeeld 3 jaar in een band wil beginne en de blackstar trekt het niet dan kan ik, wanneer ik een losse 4x12 e.d, cabinet heb voor de blackstar eventueel de peavey erop aansluite voor gigs enzo. Als ik de mini stack koop dan zit ik met het probleem dat ik later in 1 klap heel veel geld kwijt ben en na deze zomer zal dat allemaal wat lastiger gaan :P
Wat zoueen goede cabinet zijn voor tusse de 300-400 euro die geweldig klinkt op de blackstar maar ook goed de peavey 6505.
Ps: welke ohm uitgangen heeft de blackstar ht-5, heb nog nergens hier iets over kunnen vinden.
Alvast bedankt
Ik denk 8 en 16 ohm.
Denis
oke bedankt :)
Gaat een HT-5 over een 4x12 niet alsnog veel te hard voor in de slaapkamer?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, wordt het volume niet verdeeld over de 4 boksen i.p.v de 1 (combo) of de 2 (mini stack) boksen?
het gaat erom dat een peavey 6505 voor men huidige kamer te hard gaat, echter wanneer ik over enkele jare op mezelf ga wonen ben ik wel van plan om een peavey 6505 te kopen. nu is mijn idee om nu een blackstar HT-5H te kope en deze vervolgens aan te sluite op bijvoorbeeld een mesa boogie cabinet (4x12). Ik neem aan dat een Cabinet tog wl behoorlijk lang mee kan?
:blast:
Wat is het probleem dan? :p
Ik zou zeggen koop lekker die Blackstar en over een paar jaar die Peavey!
Kan toch gewoon? Die cabinet gaat echt niet kappot hoor!