Dan loop ik behoorlijk achter geloof ik..
Wel een geweldige zanger vind ik. Misschien wel mijn favoriet!
Printable View
Dan loop ik behoorlijk achter geloof ik..
Wel een geweldige zanger vind ik. Misschien wel mijn favoriet!
Chris Cornell is inderdaad cool, alleen jammer dat die organisatie de goede bands (ook wel logisch natuurlijk) zo opzichtig verdeelt.
Net genoeg goede bands om een vrijdag te gaan maar het houdt niet over...
Alter Bridge en Incubus..Metallica heb ik vaak gezien.
Ik had liever ook Cornell op vrijdag en Foo Fighters, Rage against the machine en QOTSA.
ja een beetje alle goeie bands op vrijdag doen en de rest van het weekend niks meer zeker.... pinkpop is een meerdaags festival en IMO doen ze er meer dan goed aan om de bands over de dagen te verdelen, anders zou er niemand komen de rest van de dagen. stelletje eendagswankers hier.
en het is altijd nog zo wat jij goed vindt hoeft iemand anders weer niet goed te vinden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door new deep
Ja maar zondag in in mijn optiek ook wel DE dag van pinkpop 2008... er zit gewoon geen slechte band bij, dus prijs vind ik wel ok:)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
ja maar als nog teringduur. vrijdag is qua programering ook niet mis en zaterdag komt vast ook nog wel wat cools bij.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riky
Ik vind het festival opzich ook erg duur hoor! Als ik mij bdenk dat ik elk jaar naar de zwarte cross ga voor ongeveer 15euro... dan is pinkpop natuurlijk aso duur... maar ja... dit jaar is het zo vet.. kan ik niet voorbij laten gaan:)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
op zich is pinkpop niet eens aso-duur als je kijkt naar de line-up en de faciliteiten er omheen. ik vind alleen de prijs van een dagkaart (te) hoog.
ja koop maar eens een kaartje voor 1 grote band dan ben je ook wel 50 euro kwijt, nu zie je er meer.
Ach joh ga niet zeuren om centjes, het wordt toch gewoon vet :rockon: