dat klinkt toch netter als ouderwetse verf en schade
Printable View
dat klinkt toch netter als ouderwetse verf en schade
ik ben ook genaaaid, stond op MP een adv van Fender body, met pickquardd, stuurde de verkoper een berichtje dat ik hem wilde overnemen.
Hij vertelde mij dat het nitro lak was, ik kreeg hem binnen, gewoon een geverfde body, wat een klootviool.
En nu reageert meneer niet meer.
Doe geen zaken met: Guitarshed, Den Burg, bij zijn profiel op Mp staat; eldik1988, 12 jaar actief op MP.
Inmiddels zie ik dat meneer weer onder een andere naam actief is namelijk Robbie uit Twello.
Dit is de klootzak: https://www.marktplaats.nl/u/guitarshed/7859381/
Joris,
Hoe bepaal jij/ weet je zeker met welke laksoort je te maken hebt?
Benieuwd, wellicht kunnen we wat van je expertise leren.
De body ruikt naar verf! Body was naar zijn zeggen van 1998
Nou dan ruik je geen lak
Buiten dat zie je gewoon de kwast strepen!
Joris, misschien is het wijs een forumlid met kennis van zaken mee te nemen als je een gebruikte gitaar wilt aanschaffen. Just saying..
Je had ook de mijne zelf kunnen (laten) relicen...
Precies dat. Briljant trouwens die opmerking: je zag de kwast strepen nog op de body 😂
Misschien een gevolg van de nitro lak ?
Joris, het beste is je gewoon te laten adviseren in een goeie gitaar winkel.
Ik weet niet waar je woont maar een bezoekje aan Kaj van Kaj’s Guitarstore helpt je verder. Daar kun je je een middagje vermaken en hij praat je helemaal bij over gitaren ! Dikke aanrader 👍
De body heus duidelijk door de verkoper geverfd, prima maar dan moet ie daar eerlijk over zijn
Ik heb ook 2 gitaren die bij nadere inspectie een DIY job bleken
als de gitaar en de prijs goed zijn geen reden om in zak & as te zitten
met goed schuren en polijsten kan je alles weer als nieuw krijgen
dus ik stel voor ipv iemand anders klootzak te noemen
noem je jezelf sufferd en stroop je je mouwen op en poets je jezelf naar coole gast.