hee nocki,ging die trem op je LP ook al vervelen?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
Printable View
hee nocki,ging die trem op je LP ook al vervelen?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
wow, geweldig mooi ding!, Die Custom Sunburst is nog mooier :zz:
Hoi,
Nee hoor. dat ging niet vervelen... Probleem is dat ik er niet vanaf kon blijven :)
Ik hoorde opnames terg van projecten en merkte dat ik het op de avond van het spelen erg mooi vond maar als ik terug luisterde was het eigenlijk helemaal niet mooi wat ik ermee deed. Dus heb ik m eraf gehaald als zelfbescherming :)
Ik mis m wel hoor. want bij solo's en zo is het geweldig! precies datgene wat een lp eigenlijk altijd mist. Maar ik ging dus met cleane stukjes er ook mee lopen rommelen en als zelfbescherming heb ik m er maar afgehaald :)
Met solo's mis ik m wel hoor...
Is dit een echte gibson les paul want die ziet er zo vreemd uit?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulbekkers
Rare brug en vorm of is dit nu een gedacht van me ???
dat is een musoland-les paul, dat weet ik bij toeval :P maar de brug is goed hoor, niks mis mee. is gewoon een replacementbrrug met rollerzadels.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rafke182
Volgens mij is het een echte, dat heeft de verkoper wel vaker gezegd namelijk, de kleur van de top is alleen een beetje maf. :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
nee echt niet :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
kijk maar
http://www.gitaarnet.nl/forum/showpo...6&postcount=16
uit dit topic:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=101896
Ja ik zat ook net te zoeken en had het al gevonden. Zou toch zweren dat de verkoper al een paar keer eerder zei dat het een echte was :???:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Ehm, nee.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
Dat heb ik nooit gezegd.
Is dus een goede gepimpte musoland.
Maar die brug is wel een goede keus geweest. Nog geen enkele snaarbreuk op de brug gehad. Is ook een locking brug en het kan "wishful thinking" zijn, maar sustain lijkt ietsjes verbeterd.