zo, laatste update, nou is 'ie echt klaar. Met case en PL approved zoals jullie zien ;-)
http://home.planet.nl/%7Eadria308/HR...lboardcase.jpg
Nu eens een volgend projectje gaan bedenken....
Morris
Printable View
zo, laatste update, nou is 'ie echt klaar. Met case en PL approved zoals jullie zien ;-)
http://home.planet.nl/%7Eadria308/HR...lboardcase.jpg
Nu eens een volgend projectje gaan bedenken....
Morris
Zeer fraai Morris!! Zeer fraai!
Maar wat heb je nou onder dat luikje zitten aan de rechterbovenkant?
Meestal zitten daar toch de aansluitingen?
Maar die heb je nu aan de achterkant zitten.
Nog een andere vraag: als ik het goed gok zie ik 230v, midi en signaal aansluitingen.
Is die signaal kabel 2 richtingsverkeer (heen en terug)? Of plug je je gitaar kabel ergens in 1 van je pedalen?
Thanks! Rechtsboven zit de dope ;-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boss
Onder het luikje zit de input. Op de achterkant zit output, midi+9vAC, en 230VAC in. Die gaan met een kabelsnake naar de backline. De witte powercon is 230VAC uit, voor eventueel een zender of iets anders.
Mocht je het willen zien, kijk anders ff op mijn webshots hieronder, daar zie je precies hoe ik het gemaakt heb.
Morris
Strakke bak, ben je niet bang dat iemand die connectors er af trapt?
Omdat ze zo uitsteken, je weet wel hoe dat gaat.
Thanks, meestal ligt het board tegen de zangmonitor aan, dus dat valt wel mee. Maar het is inderdaad een compromis. Als ik die connectors ook had laten verzinken zoals ik dat bij de input heb gedaan zou het board weer te groot worden. Het is woekeren met de ruimte! Nu heb ik het board in krap 65 bij 30 cm klaar. Ik ga wel op de snake haakse jack en XLR connectors zetten. Voor de powercon ben ik niet zo bang, die kan wel een stootje hebben. Die zijn er volgens mij ook niet in haakse uitvoering.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kokeleko
Morris
@ morris:
vette shit!
maar wat als je straks opeens een nieuw pedaaltje krijgt?
@Morris..........zo heeft PL er een concurrent bij?
Vette bak! Echt heel gaaf! Als ik iets meer zekerheid heb over mijn pedalensamenstelling ga ik toch ook nog es zo iets maken! Erg gaaf!
Kleine update. Er moet nog een kabeltje van mijn wah naar mijn tuner.
http://img57.imageshack.us/img57/8748/p1010001nf7.jpg
Nee zeker niet! Ik wilde dit gewoon zelf proberen om eens te kijken hoever ik zelf kon gaan en om ervan te leren. Omdat Paul een goede vriend van me is heeft hij me met raad en daad bijgestaan, maar het is eenmalig. Ik heb alleen maar meer respect gekregen voor hetgeen dat Paul dagelijks doet, hij zit gewoon op een eenzaam hoog level van vakmanschap en daar kan op dit moment bijna niemand aan tippen naar mijn mening. Maar goed, dit was super om alles 'from scratch' te doen, ik ben er best trots op en dommer ben ik er niet van geworden. Paul had er zelf ook lol aan om mij te zien zweten geloof ik hehehe.. Dus noem het maar een 'one off licenced by PL' board ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wicked Willy
@Hector: in principe is het vrij eenvoudig om het board anders in te delen als de wijzigingen niet al te dramatisch zijn. Misschien dat alleen de verhogingen en de routing wat aanpassing behoeven in zo'n geval, maar da's vrij eenvoudig nu. De kans is echter klein, want ik speel al jaren met deze soort van effecten. De pedalen die er nu op staan zijn voor mij perfect voor live gebruik. In mijn pedalrack heb ik eigenlijk dezelfde effecten, maar dan net even andere nuances, dus keuzes heb ik (in de studio) altijd...
Bedankt voor de complimenten!
Morris