Je kan ook tijdens het rijden getroffen worden door een meteoriet.
Beetje paranoia ben je wel hoor Brad.
Nog nooit gelezen hoor in de krant , dat je in een hinderlaag word gelokt, wordt berooft en misschien wel vermoord
Printable View
Deze ook,.. heel stoer mannetje ben jij hoor. Iemand opzoeken voor 200 euro, dat is dus je grens ?
Misschien kost dan uiteindelijk die 200 euro wel je leven,
want normaal gesproken zijn het niet de beleefdste jongens die bedriegen op het net, dus die zien je al komen
Voor 200 euro wel langs iemand... bent u ook in te huren?
https://thumbs.gfycat.com/EagerAlien...restricted.gif
Met internet open en verbinding met m'n bank met zeg maar al het bewijs materiaal live voorhanden en 112 bellen
D at bedoelde ik met eigenrechting
Triest oplichtertje inelkaar beuken ??
Nah ben in pricipe pacifist en het idee van tijd spenderen in een cel staat me wat tegen
Opzoeken kan vaak helemaal niet. Ik heb een IBAN (van het overmaken) en ik heb een 06-nummer. En een naam die ongetwijfeld niet de echte naam van de oplichter is. Ik kan geen persoon of adres traceren. Heb nog wel wat geprobeerd met zoekmachines enzo, maar ga voor 200 euro inderdaad het risico op een vruchteloze of zelfs gevaarlijke ontmoeting niet nemen.
Zo'n Marktplaats-profiel is denk ik vaak gewoon overgenomen van de oorspronkelijke gebruiker. Goedschiks of kwaadschiks.
Ik heb er wel van geleerd. Namelijk hoe dit te voorkomen. En ook wel hoe zelf op te lichten in een land waar de politie toch geen tijd heeft voor dit soort zaken. Maar ja zo zit ik niet in elkaar.
kan het fout hebben maar volgens mij zijn bankrekening nr en naam aan elkaar verbonden
hoever je gaat om de oplichter op te sporen en aan te pakken....tja daar zal en kan ik niemand op veroordelen
Is het nou zo dat je dit verzint of geloof je alles wat je op internet leest, of is er een cilinder uitgevallen ?
Jantje van het forum wordt berecht en veroordeeld door een forum gebruiker, wat gezien wordt door zijn baas als een bewezen feit.
En wordt daar op aangesproken, en koos toen eieren voor zijn geld. Huh huh tuurlijk, en toen heb jij 200 euro gekregen van alle andere forum gebruikers en heb jij alsnog het licht uitgeslagen bij Jantje en zijn gereformeerde moeder
Ja ben ik zuig het uit me duim
Maar benno als ik zeg poker en backing.. staking ? Jij maybe half begrijpen ?..
Is goed benno ,en niet om m3zelluf op de borst kloppen maar om aan te geven dat ik een domme agressieve lul ben die in internet sprookjes geloofd het volgende
Iemand alhier ooit oplicht door een stadsgenoot van me.
Hij kon de naam geven door banknr en ik na wat creatief choogelen het telefoon nr van dat gassie gevonden en gebeld
Gespek netjes gehouden niet gedreigd
Vreselijk eng natuurlijk met al die ongure mp oplichters,maar die figuur heeft de centjes keurig teruggekregen
Maar ja das waarschijnlijk maar een droom
Slaap zacht mr benno