Ik acht Google nog niet in staat om iets typisch Nederlands als "Er zijn geen kop- / nekbreuken of reparaties." te maken van een andere taal.
Printable View
Ik denk zelf dat oplichters inmiddels wel door hebben dat de meest duidelijke vertaalfouten even gecorrigeerd moeten worden, die advertentie kopieerders groeien heus wel mee met de kennis van de potentiële slachtoffers.
Nogmaals, ik zie op de foto's een typische -Norlin- Les Paul, ik zelf zou bij interesse even contact zoeken met de verkoper, dan weet je snel genoeg of het een echte verkoper of een oplichter is.
NPO heeft zo een programma over/door een dude die zijn roots in Nigeria onderzoekt.
In die show zie je een veelheid Nigerianen voorbij komen die marketing studeren, of solliciteren op een marketing job.
Bedenk je automatisch; ooh, MP translator bedoelen ze...
De advertentie is door MP verwijderd en kreeg een berichtje dat MP het account ook verwijderd had. De adverteerder een mailtje gestuurd, maar geen reactie ontvangen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
No shipping to Nigeria:) Heb ooit een mail wisseling gehad met zo'n Nigeriaan die beweerde oceanograaf te zijn, Hij zat op een boorplatform in de Noordzee..." I'm a God fearing person." ;)
Laatst wat ads gezien op MP in keurig ABN over Kempers. Het enige wat het nog weggaf waren de lokaties, allemaal aan de randen van NL, en de te lage vraagprijzen.
https://link.marktplaats.nl/m1432765766
Bij mij is deze finish niet bekend en het logo is te klein (?). Vandaar twijfel...Chinees kopietje?
Het is idd een wat a-typische PRS, zou het een oudje kunnen zijn?
Als je bij zijn oude advertenties kijkt zie je dat hij vorige maand een Gibson te koop had staan met als sticker op de koffer J’aime Le Bois. Hij noemt zich James de Bois. Als hij een oplichter is gaat hij wel heel ver.
Aanvulling: de pick-ups lijken mij niet de originele dus “in nieuwstaat verkerende en originele” klopt iig niet.
De (wilkinson vs100 style) brug vind ik ook vreemd voor een PRS?
De verkoper bestaat echt: https://www.tortus.nl/2019/06/25/fin...rol-hilversum/
Zegt niet zoveel, dat er iemand met die naam op het internet te vinden is, je moet een connectie tussen de consultant en een gitaar vinden.
Ik gok dat dat lastig zal zijn.
Ik zie wel een soort constante in zijn advertenties maar niet heel duidelijk. Vaag.
Wat die gitaar betreft, ben geen PRS kenner. Maar eerste wat mij opvalt, dots ipv seagulls en de toets is een soort van teak waar ik donker palissander of ebben verwacht.
De top is burl maar hij noemt het tijger, dat is al helemaal iets dat..
volgens mij kunnen we iig vaststellen dat de verkoper ook geen PRS kenner is. :)