Hebben ze Old and wise nog gespeeld? En wie zong het?
Printable View
Hebben ze Old and wise nog gespeeld? En wie zong het?
Niet de originele zanger als je het mij vraagt - ze speelden het wel - een hoop oude nummers eigenlijk. Ik heb wel wat LP's van ze, maar heb me er tot nu toe nooit in verdiept. Was wel te gek overigens!
Originele zanger van 'Old and Wise' was Colin Blunstone, ook wel bekend van The Zombies.
Ik geloof niet dat ie met Alan Parsons tourt. Veel ander Alan Parsons werk werd op plaat ingezongen door John Miles (solo wereldhit 'Music'), maar ook die zal er niet bij zijn geweest.
http://alanparsons.com/bios/ voor de bandleden van nu......
Recensies van Alan Parsons waren niet zo geweldig. Wat ik op YouTube zag maakte ook geen indruk op me, zangtechnisch gezien.
Lang geleden zag ik 'm optreden in Ahoy, met onder andere Chris Thompson als zanger.
Morgenavond naar een The Doors tribute band, want vriendinlief heeft kaartjes gewonnen :)
Morgen middag richting Gelsenkirchen. Morgen avond Rammstein, daar. Eerste show van de tour. Een beetje een foutje qua kaartje en een nachtje slapen daar maar toch wel zin in.
Gisteren bij Kikagaku Moyo geweest in Doornroosje, een psychedelische jam band uit Japan. Ik had gezien hun studiowerk al aardige verwachtingen, maar die hebben ze ruimschoots overtroffen. Wat een fenomenale band! Heel goed op elkaar ingespeeld, dynamisch, beheerst maar soms spugen ze echt vuur ineens. Aanrader!
Over een paar weken weer iets soortgelijks en iets lompers, dan spelen eerst Yob en Melvins een double bill in Doornroosje, dan 2 dagen later Brant Bjork voor wat lome desert rock.
Ja die. Heeft ook meegezongen bij Jeff Waynes war of the worlds. En deed backing vocals bij Brian May. Geweldige zanger, veel emotie in zijn stem.
Afgelopen zaterdag nog naar een festival geweest, maar daar heb ik welgeteld 1 electrische gitaar gezien. Verder veel electronische muziek en dj's gehoord. Was, ondanks dat het niet mijn stijl muziek was een leuk festival, goede sfeer, leuke eettentjes. En de schoonzoon van m'n vriendin is de festivaldirecteur, dus we konden ook backstage meekijken.