manen tot levering, ik ben het nu eens zat
Ik heb hem zojuist gemaild en aangegeven dat die moet leveren en zo niet zal ik kijken of ik hem in rechte aanspreek.
al had die meer geld willen hebben had die mij ook eerst kunnen mailen
Printable View
manen tot levering, ik ben het nu eens zat
Ik heb hem zojuist gemaild en aangegeven dat die moet leveren en zo niet zal ik kijken of ik hem in rechte aanspreek.
al had die meer geld willen hebben had die mij ook eerst kunnen mailen
Ik zou me er ook niet sappel om maken. Leuk is het niet.
nee zeker niet het is onbegonnen werk er iets tegen te doen, maar had hij het netter kunnen doen en hij had hij mij eerst kunnen mailen dat hij meer wilde.
overigens was E 275,00 niet mijn bod, maar zijn vraagprijs!, waar ik akkoord mee ben gegaan.
Ach, zo heb je ook mensen die een Hondo 1 voor 300 euro op Marktplaats zetten, ik noem geen namen... :seriousf:
deal with it.
Damn da's niet mooi Geert. Wat een moron zeg, da's geen netjes handelen natuurlijk.
Maar het is jouw woord tegen het zijne, jij zegt dat je 'm al gekocht had en hij zegt dat je slechts een bod gedaan hebt.
Daar bereik je niet veel mee vrees ik.
This sucks.
Ik had m'n Ibanez Artist een aantal jaar geleden ook op Marktplaats gezet voor €350,-, omdat ik een Epiphone Les Paul wilde kopen.
Ik kreeg toen een mailtje van iemand die mij erop attendeerde dat de gitaar veel meer waard zou zijn en dat een Epiphone toch minder van kwaliteit zou zijn.
Ik heb de advertentie verwijderd en gewacht tot ik een Gibson kon kopen.
Kijk, zo kan het ook. Ik had toen geen idee van marktwaardes van gitaren, had de Artist begin jaren 90 gekocht voor fl350,- incl. koffer.
http://www.kapaza.be/Muziek_en_instr...em_koopje.html
lijkt mij wel een koopje.
is deze gitaar wat?
volgens mij is het wel een koopje en het is nog eens een mooie gitaar ook!