Serienummer is 419444 oftewel 6 cijfers.PRS geeft zelf aan dat 5 cijferig rond 2005 over ging naar 6 cijferig.
Printable View
Serienummer is 419444 oftewel 6 cijfers.PRS geeft zelf aan dat 5 cijferig rond 2005 over ging naar 6 cijferig.
Ohw ok, dan snap ik de heldere uitleg van PRS en de rest dus ook niet!
Kan het ook niet vergelijken met een PRS want die heb ik niet :D
Maar dat totale verlies aan paars is wel normaal?
Ja maar da's in het Brabants.
ik kan mij haast niet voorstellen dat een firma als PRS iets als goedkope kleurstof gaat gebruiken zonder een goede hoeveelheid pigment.
hout kan onder lak verkleuren, maar echt pigment??
of hij heeft ergens jarenlang in de zon gehangen zonder goede laklaag
Het is een pre factory PRS met gelijmde hals. Dus één van de duurdere modellen destijds. Kan mij de mate van verkleuring ook niet voorstellen.
Ik vind de toets van de hals ook wel héél licht van kleur.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
En toch is het zo.
It's all over the net.
Dat PRS heel dunne finishes gebruikte (om de wood grains in de maple top beter te laten uitkomen) zal er zeker wat mee te maken hebben, maar toch ook de samenstelling .Vooral de kleuren red, green en purple waren heel gevoelig. Sindsdien heeft PRS wel het een en ander veranderd aan de samenstelling van hun kleuren.
Sommige mensen vonden die verkleuring wel cool en daardoor zijn er later zelfs color options zoals faded blue te verkrijgen...
Zoek maar op als je twijfelt.
Ik twijfel niet over deze gitaar. Maar je kan altijd even vragen of hij even een knop wil verwijderen om de verkleuring te zien.