Bizar kleurverschil of niet, ik vind zo'n slecht gebookmatchte top nooit echt mooi. Sorry...
Printable View
Bizar kleurverschil of niet, ik vind zo'n slecht gebookmatchte top nooit echt mooi. Sorry...
Heren heren ik kan toch zo het podium niet op? Mijn Gibson lijkt op een epi met jullie belichting, nu moet ik mijn vingers breken :roll:
Nee, het is dezelfde gitaar, als in 1 dezelfde dus.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pueblo
Als je werkelijk geintresseerd zou zijn was het al opgevallen, kijk maar eens goed naar de tekening van het hout, vlak boven de brug zit een V die zowel op de flitsfoto als de buiten foto te zien is. Onder de brug loopt een streep haaks op de vlam die je ook op allebei de foto's ziet.
Ik heb alle foto's zelf genomen. Wel met twee verschillende camera's.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pueblo
Waar baseer je dit achterdochtige gedrag op? Op verschillende mensen? Heb je zelf soms geen mening? Zo zou ik voordat ik vanalles roep eerst eens kijken waar de plaatjes gehost staan en als ik dan zie dat ze allemaal op dezelfde plek staan zou ik misschien overwegen mijn mening maar voor me te houden, ik zou het wellicht wel eens mis kunnen hebben nietwaar?
Het zijn gewoon 2 verschillende, en je probeert ons in de zeik te nemen. Zoveel kleurverschil kan echt niet! Je hebt gewoon 2 photoflame epiphones.
drie! :dance:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
Een iets mildere toon zal ook al wonderen doen.
Ghehe, het is officieel: echt iedereen heeft rick nu door en er wordt niet meer gehapt!
Anyway, dat het kleurverschil vragen oplevert lag niet aan ons merkte je al op TGP. Verstandig om de 'attitude' in je antwoorden en uitleg daar achterwege te laten ;).
Het zijn gewoon extreem verschillende foto's en je moet inderdaad echt zoeken naar details in de top om te zien dat het dezelfde gitaar is. De oplettende kijker ziet op de 'donkere' foto's dat ook de achtergrond erg donker is en duidelijk niet kleurecht is.
fukzooi. gelukkig werkt het op m'n werk nog wel:DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
kijk eens goed naar de rest van de gitaar. de slagplaat en kan (bv) zijn op de tweede foto erg gelig, dus de verzadiging is een stuk minder (minder kleur) en het contrast ook beduidend anders het kan makkelijk.
net zoals wanneer je eenzelfde gitaar op een andere versterker plaatst of met een andere versterker speelt. dan verandert ook je 'kleuring', terwijl het wel dezelfde gitaar is.
Flits doet natuurlijk ook een hoop
overigens heb ik geen Les Paul. Ik denk dat mijn volgende gitaar wel een Les Paul gaat worden, maar ik heb nu als main axe een Ibanez met custom EMG's (dus van die passieve). Het liefst zou ik een Les Paul met actieve (echte) EMG's hebben. Iemand een (niet al te dure) aanrader? Uiteraard heb ik zelf ook al rond zitten speuren en ben al veel moois tegengekomen. Ik vind het op dit moment nog niet erg om een epi te halen. Gibson's (zeker met EMG's) zijn waarschijnlijk te prijzig
Mijn Les Pauls:
http://img502.imageshack.us/img502/4457/05062008mn8.jpg
'77 Ibanez Les Paul Custom
Richwood RE-125
Excuses voor de crappy foto: met het mobieltje gemaakt...