Er staat nu ook een Joe Strummer tele op Marktplaats. Heeft niks met dit topic van doen, maar ik zag 'm net voorbij komen en dan denk ik toch 'hmmmmm..., da's lêkkàh!!!' :)
Printable View
Er staat nu ook een Joe Strummer tele op Marktplaats. Heeft niks met dit topic van doen, maar ik zag 'm net voorbij komen en dan denk ik toch 'hmmmmm..., da's lêkkàh!!!' :)
Zag ‘m ook ja, gaaf ding...!!
Lag er vorig jaar 1 bij Tools4Tones, met alle case candy etc. Moest toen iets van 900/950 kosten. Veel teveel voor een Mex imho.
Ik ben groot fan van The Clash, maar ik vind dit niks bijzonders.
10x liever een Andy Summers Tele, maar dat is een masterbuilt CS.
Ik had gewoon nooit mijn Squier CV sunburst Tele met bindings en Bigsby weg moeten doen.
Dat iemand helemaal uit Schubbekutteveen (bij wijze van) met een bloedgang speciaal voor die gitaar hierheen kwam karren had voor mij al de seinen op rood moeten zetten.
Ik heb ook een zwak voor maar die Squier... ik heb het tot 2x keer geprobeerd maar veel te dun nikserig geluid. Dat je in de winkel al denkt.... mischien met een andere neck, andere pickups...
(ik heb nog een 74 tele neck los liggen)
beide keren dacht ik, toch maar wachten tot er een 80's Tokai of Fender Japan langskomt
ik heb er op dit moment, as we speak, 2 in de kijkert maar beide 1400 euro dus gaat hem niet worden
volg het meer de show
De relic van die Joe Strummer lijkt wel paintbrush :hide:
Da's de bedoeling ook. Staat me bij dat het van dat schoolbord lak is. Strummer kwam overal mee weg en was dan nog de coolste dude op aarde.
Exactly.
In de geest van Joe zou je over die gitaar onmiddellijk een spuitbusje moeten sprayen en niet te moeilijk doen over uitharden, gewoon op de kachel leggen.
Gewoon alle lak eraf schuren, twee laagjes nitro erop (lekker met de groffe kwast aangebracht), setje .011 erop, afstellen en rammen maar. Ooooooooow, wat zou ik dat graag weer doen. Ooit gedaan met een ouwe Japanse strat (wel wat meer mee gedaan dan dat alleen, maar het gaat om het idee van 'lekker aankloten'), een van mijn geilste gitaren, al ben ik daar geloof ik de enige in die daar zo over denkt. :D
Pas op neppe MIM fender op marktplaats!! Aanbieder Pork Pie.. gaat om een zwarte met witte slagplaat en rosewood hals.