uitlijning, sinaasappelhuid, dat gaat nog, maar die druiper in de cutaway, aan de achterkant, brr.
Printable View
uitlijning, sinaasappelhuid, dat gaat nog, maar die druiper in de cutaway, aan de achterkant, brr.
Zit aan de achterkant, dat ziet niemand....
:hide:
Dat die Jules de Corte tegenwoordig ook al gitaren verft?Wist ik niet.
Vind het ook nog wel meevallen... Hoewle het prijskaartje van 650 wel doet hinten op een evt echte.
Neemt niet weg dat ik welke nepperd dan ook aanbieden maar matig vind, maar dat is een ander punt. Ook al zet je erbij dat het een chibson is bijv, ding blijft op de markt komen en lang niet iedereen is zo netjes...
Is het gebruik van zo'n logo dan op zich niet al illegaal? Qua misleiding; ik vind het al misleiding als je er niet bij zegt dat het geen Fender is terwijl er Fender op staat. Ik vind het trouwens een beetje sneu dat de verering van sommige merken zo ver gaat dat mensen er een logo van op hun knutselgitaar willen hebben. Wees gewoon trots op wat je hebt. Of het nu een London City of SX of Squier of eigen knutselwerk is. In dit geval is het zelfs een beetje potsierlijk. Als een een Rolls Royce engeltje op de motorkap van een Datsun.
Volgens mij is het gebruik van een logo illegaal zodra er geen toestemming voor is. Dus ook een fender t-shirt van Aliexpress mag niet. Biedt je het te koop aan dan ben je strafbaar, ook al meldt je dat het een replica is. Beetje zoals een gestolen fiets verkopen en dit dan 'netjes' vermelden.
Als het een kwestie van toestemming is moet je dus zeggen dat je toestemming hebt.
Daar zijn mensen enorm gevoelig voor, autoriteit erbij halen, zeggen dat je toestemming hebt.
Of je zegt, nee hoor, dit slot klemt gewoon heel erg van zichzelf.