mja, die ruis is er inderdaad, kwestie van je level niet te hoog zetten zodat het acceptabel blijft:) Ik heb er neit veel "last" van
Printable View
mja, die ruis is er inderdaad, kwestie van je level niet te hoog zetten zodat het acceptabel blijft:) Ik heb er neit veel "last" van
@Iedereen:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the feable
Voor de duidelijkheid, het gaat mij niet om de ruis die je hebt als je de analoge delay inschakeld of zelfs al als je hem gewoon in je keten hangt, dat valt mij erg mee, maar mijn verhaal gaat over een ruis die specifiek op de gedelayde noten zit, dus je speelt een noot en die heeft geen ruis, maar de herhalingen van die noot wel, is dat jullie niet opgevallen bij zowel de Memory Man als de AD999?
is dat niet het kenmerk van een echo ?
dat de ge-delayde toon telkens wat 'degradeert'
Het gaat niet over degradatie, dat hoor je met name in het hoog, het gaat om een ruis op de gedelayde tonen en die ruis is bij elke repeat vrijwel hetzelfde merkte ik, maar ik vraag me dus af of dat ik dan een kapot exemplaar heb getest, ik vind het namelijk erg storend...
Over die patchbox:
Kijk het is heel simpel. Ten eerste idd gewoon de jack paren verbinden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Wat de ground loops betreft, in het begin had ik last van brom omdat mijn footswitch mee in deze patchbox zit. De maakt dan een groundloop met gitaar in en amp out. Inmiddels zijn de jacks voor de footswitch in mijn patchbox vervangen door geïsoleerde jacks => probleem opgelost !!!
toevallig een inside fototje van? of is dat copyright :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door up-guitarman
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door up-guitarman
maar zonder footswitch (ik neem aan dat dat op relais werkte, dus stroom door het kastje liep :P) zou het niet brommen?
Zonder zou het idd niet mogen brommen nee !!!Citaat:
Nop, geen foto van. Is niet copyright maar:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dano
1) Mijn pedalenplank ligt in het repetitiekot
2) Het zijn 6 jack in een hammond A behuizing gepropt => moeilijk om toe te krijgen, kwam nogal wat ducktape etc. aan te pas, dus kheb nie echt de behoefte om da ff terug open te make ;)
wrm heb je dan niet gewoon een b gepakt?
Omdat eerst het plan was om er de footswitch niet mee in te bouwen. En ik had geen zin om te wachten op een nieuwe bestelling. Duurt nogal lang vermits ik vanuit belgië sowiso moet bestellen in nederland of duitsland ...Citaat:
Maar het gaat, probleem is eigenlijk dat het kastje niet toe kan, omdat de jacks in de bovenkant te ver uitsteken.
Maar nu heb ik dus iets langere vijsjes genomen, tussen het kastje en het dekseltje enkele metaal ringetjes gestoken en de opening daartussen toegemaakt met tape.
Op zich geen probleem dus ...