Sinds kort heb ik er ook één. Eén maal mee gerepeteerd maar nu al zwaar onder de indruk!!!! Super ding!!
Printable View
Ik vind hem zeker niet braafjes. Als je alleen maar een T808-achtig randje wil is het niet het juiste pedaal. Zelfs met de drive op 0 heeft ie al behoorlijk wat scheur, maar wel heel lekker. Zoals gezegd komt de drive bij mij niet hoger dan 9 uur (volume op 9 of 10 uur ongeveer). Maar ik hou ook niet van mega veel scheur/gain. Ik vind het een van de weinige overdrives die ook nog strak blijft bij wat uitgebreidere akkoorden en dissonanten (dus niet alleen powerchords). Bij de meeste andere overdrives wordt het dan vrij snel een brij. Ik vind het echt een top pedaal.
Dat hoeft niet per se hoor.
Nogmaals, ik heb 'm niet getest, dus ik weet niet of het echt zo is, ik wilde alleen even aangeven dat ik misschien wel begrijp waarom iemand het pedaal braaf zou kunnen vinden klinken.
met twee iets langere patch kabels kun je toch perfect je flanger in je keten steken waar je wilt? en zoals al gezegd, met platte jacks gaat het inderdaad nog een stuk netter en compacter kunnen - maar daar was je je zelf ook al bewust van.
wat ik me afvraag bij zo'n pedaltrain-achtigen, hebben jullie nooit problemen met de achterste rij pedalen? omdat ze niet op een voorhoging staan, raak je toch sneller de draaiknoppen van de onderste rij aan wanneer je op de bovenste rij een pedaal aanzet? of zie ik dat verkeerd?
Eerlijk gezegd heb ik daar idd wel last van met de achterste pedalen. Daarom ben ik nu een verhoging aan het maken waar de patchbox onder past . Verhoging wordt ca 6 cm hoger dus alles op de achterste rij komt zoveel omhoog. Vervolgens komt mijn PT-pro in een flightcase op wieltjes. Neerleggen, deksel eraf, inpluggen, gaan.
Eigenlijk weinig last van. Ik heb op de achterste rij een TU-2, RAT, CE-2 en een DMM staan. Je moet inderdaad wel een beetje gecontroleerd trappen om geen andere pedalen te raken, maar dat is voor mij niet zo een probleem.