Ik ga naar Joe Bonamassa in Carre. 3e rij ofzo. Kaartjes kosten een godsvermogen, snap wel waar hij die collectie vintage gear van betaalt. Maar desalniettemin, kijk er naar uit! :noob:
Printable View
Ik ga naar Joe Bonamassa in Carre. 3e rij ofzo. Kaartjes kosten een godsvermogen, snap wel waar hij die collectie vintage gear van betaalt. Maar desalniettemin, kijk er naar uit! :noob:
Vanavond naar Jan Akkerman. Ben benieuwd, ik heb de goede man nog nooit horen spelen. Wel laatst Ruben Hoeke gehoord die op een gitaar van JA speelde.
Me too. Grap is dat je wel je grens verlegd met die prijzen. Voor zo'n 100 euris ergens bovenin. Dan maar 25 erbij voor een mooier plekje. Hoewel, nog 30 erbij en je hebt écht een mooie plaats. Of misschien.... Maar goed, toch nog maar een keertje kijken, heb het vermoeden dat hij af gaat bouwen.
Voor mij waren die prijzen echt te hoog. Óf, ik wil niet graag genoeg heen. Is altijd de afweging. Ben wel benieuwd wat hij neerzet, in Carré. Toch altijd een bijzondere locatie.
https://www.spant.org/voorstellingen...rfunkel-story/
Coverband act. Omdat zusjelief het ook mooi moet kunnen vinden.
Ik ben benieuwd hoeveel aan sfeer en intentie ze kunnen verzieken door rigide vast te houden aan een vals S&G imago.
Vanavond, a celebration to Bowie. Daarna een meet and greet (lang verhaal). Enorm veel zin in! :)
Een meet and greet met Bowie?
Snif. Vaarwel Vulvasonic. Neem je muntjes mee voor de veerman? :makeup: