Deze kwam ook al langs in het tweedehands topic:
http://link.marktplaats.nl/223138772
Waarom zo goedkoop? Ik ben binnenkort in de buurt, dus dan zou ik hem wel op kunnen halen denk ik.
Vast te mooi om waar te zijn :hippie:
Printable View
Deze kwam ook al langs in het tweedehands topic:
http://link.marktplaats.nl/223138772
Waarom zo goedkoop? Ik ben binnenkort in de buurt, dus dan zou ik hem wel op kunnen halen denk ik.
Vast te mooi om waar te zijn :hippie:
Goedkoop, maar niet vreselijk goedkoop. En er is al over de vraagprijs geboden. En de "beschadigingen" zijn niet nader gespecificeerd of uitgelegd, of op foto's te zien....
Hij had hem wel even mogen poetsen voor de foto zeg
Wow, vraagprijs is €500 en er is €950 geboden. Die vent zal wel zich wel helemaal lamgeschrokken zijn toen ie dat zag :p
Maar iig al lang geen koopje meer, 950 voor een lp studio van waarschijnlijk eind jaren 90. Zou het er niet voor geven...
aantoonbaar zelfde serie als Hendrix op gespeeld heeft ?
http://link.marktplaats.nl/222948983
los van het feit dat Jimi pas een kleine 4 jaar dood was voordat deze gitaar op de markt kwam is de strat na 72 op een aantal belangrijke details veranderd (van 4 naar 3 neckplate, zadels brug, kwaliteit houtsoort (steeds zwaarder essen) en nog wat andere dingetjes)
op zich is het inderdaad van de f serie en daar heeft Jimi opgespeelt maar dan kun je ook van een mex fender zeggen dat hij van het zelfde merk is als die van Jimi . Verder Overigens niets mis met deze gitaar, en zijn startprijs is tegenwoordig niet meer absurd voor een 74 , tis alleen jammer dat hij de jimi referentie gebruikt (ik zou overigens wel foto's van onder de slagplaat willen zien, als er hardrock meegespeeld is bestaat de kans dat hij geroute is voor een humbucker, hoeft niet maar ik zou het wel zeker willen weten)
tja, ik heb gisteren een LP studio uit 1993 met ebben toets zonder headcrack gekocht voor 500E. Klinkt en speelt te gek. die vent van die LP uit weesp heeft me niet teruggemaild, en kan de schurft krijgen.
Das echt sneu van de verkoper, en mocht iemand zoiets echt bieden dan heeft hij een plaat voor zn kop.
Een paar jaar geleden heb ik mn '79 the paul verkocht. De vraagprijs was 700 incl case, zo werd er ook geboden tot er ineens iemand met 900 kwam. Ik dacht; dat moet nep zijn en verkocht die gitaar voor mn vraagprijs. Blijkt echt 2 dagen later dat het wel een serieus bod was... toch jammer..
Ehm ja zinloze anekdote tussendoor maarja. Als die gast zo doorgaat verkoopt hij zijn gitaar natuurlijk nooit.
@ orpheo: Goeie prijs, voor mijn '93 alpine white studio izgs heb ik ook zo'n 500 betaald, en ik weet er nog wel een zwarte voor iets meer dan 600 te koop staan. Ik denk dat 6-800 een normale prijs is voor een origineel exemplaar (met verf).
ghehe ik ken het gevoel. zelf ook gehad. maar ook gasten die je compleet een poot uit willen draaien. Zo van, jou gibson LP custom uit 1976 tegen mijn PRS singlecut (zonder 10 top, zonder vogeltjesbehang), en dan nog dat ik 500E moet bijbetalen...
dikke lala! de masssoolll, gaat niet door.