.. maar leg me dat even uit
je weet dat je het item niet gaat kopen maar toch begin je ingewikkeld te communiceren met de verkoper om de conversatie op een forum te plempen? Waarom?
Printable View
.. maar leg me dat even uit
je weet dat je het item niet gaat kopen maar toch begin je ingewikkeld te communiceren met de verkoper om de conversatie op een forum te plempen? Waarom?
Je geeft het antwoord zelf al ;)
Het enige wat ik wil is de verkoper confronteren met zijn eigen onzin. Wie onzin verkoopt kan onzin verwachten. Als het wel een leuke gitaar was en we hadden een goede prijs afgesproken dan had ik 'm gekocht.
As is verbrande turf, zei m’n oma altijd.
+1! Ik heb een studio galmbak (digitaal 19") te koop staan... krijg ik van die mails van "Kun je hier een CD mee opnemen?"
Als je daar over twijfelt, vooral niet kopen!
(mede door dat soort onzin zet ik ook nooit m'n tel nr. erbij. Ben je straks 'day care' of after sales aan 't spelen voor al die malloten? Nee dank je de koekoek. )
Ik vind het erg leuk om klootzakken die de boel proberen te naaien een poosje aan het lijntje te houden. Afspraak maken op een raar tijdstip. Oh sorry me schoonmoeder overleden... kan je zaterdagavond om 23.00u? Enz enz.
Ondertussen wel aan mp rapporteren, dat wel
Stoer hoor, zelf een nog grotere klojo zijn.
Inderdaad. Maar je moet er maar tijd voor hebben en zin in.
Ik besteed dan wel mn tijd aan het bezoeken van een goeie gitaarzaak om daar een leuke deal te maken !
D3nnis je bent een naar gruyere stinkende falllus.