Mooi om te zien hoe de adverteerder doet alsof die niets afweet van gitaren.
Printable View
Mooi om te zien hoe de adverteerder doet alsof die niets afweet van gitaren.
Gibson Les Paul Custom shop voor 420,-?
https://link.marktplaats.nl/m1267382068
Los van het feit dat dit bedrog is en dus niet door de beugel kan, kan ik maar weinig begrip opbrengen voor een koper die die niet doorziet. Dan doe je je huiswerk niet. Er gaan bij deze LP custom wel 10 belletjes rinkelen bij mij.
Als meerdere mensen deze advertentie even melden bij Marktplaats, dan is ie hopelijk weg voordat hij iemand kan belazeren.
edit: Verkoper doet er lacherig over als je hem er op aanspreekt dat hij nepspul verkoopt en weet dus duvels goed dat het nep is. Als er nou even een paar mensen deze advertentie ook even melden bij Marktplaats...
Top! Vanmiddag nog wat over en weer gelul gehad met betreffende verkoper. Meneer vond dat ik niet moest denken dat ik met iemand te maken had die er geen verstand van had en een lul verhaal dat ie echt wel eerlijk gaat zijn bij de verkoop. Dan jeuken m'n handen en heb ik haast zin om een andere account aan te maken en een afspraakje te maken om de gitaar 's te mogen bezichtigen. Wat een lul met tien vingers die gozer.
Ff geboden, bericht gestuurd en melding gedaan. Gekke gibson les paul custom mannetje
Z'n laatste bericht naar mij is naar aanleiding van dat ik stelde dat niet alleen hij strafbaar, maar ook Marktplaats door het faciliteren van dergelijke advertenties en dat ze alleen maar blij zijn met meldingen:
Dat gaat helaas niet door marktplaats. U zult mij met blind oog moeten geloven dat ik mensen niet oplicht. Overigens als mensen denken een echt Gibson les Paul te kunnen kopen voor onder 500 euro moeten ze toch nog maar wat beter onderzoek voor hunzelf gaan doen.
Fijne vent wel, naast dat ie geen idee heeft hoe het wettelijk werkt. Typisch gevalletje domme oplichter. Ik weet weer waarom dat ik me normaal gesproken maar niet meer druk maak om dit soort gevalletjes. Ik merk dat ik echt kwaad word om dit soort trieste figuren.