ok ik zal het ook in de beginpost zetten
Printable View
ok ik zal het ook in de beginpost zetten
voor meer info : http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=95214
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
Als je z'n IBAN en BIC hebt komt er niks bij. Dan is het net hetzelfde als een binnenlandse overschrijving.
mag je mij vertellen hoe ik dat moet doenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nobilta
ff je bank bellen, die weten dat
OK, ik heb het zelf al voor je opgezocht.
Ziehier dus de IBAN en BIC van Glaas voor de buitenlandse leden:
IBAN: NL93 RABO 0309 3277 92
BIC: RABONL2U
ok ik heb het ook zojuist opgezocht
had zojuist de rabobank aan de telefoon !
Glacius, ik heb het bedrag net ook overgemaakt. Over enkele dagen zal je kunnen zien dat het is bijgeschreven op je rekening. Het duurt een beetje langer omdat het een internationale overschrijving is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nobilta
ok ik zal het in de gaten houden.. komt goed ..
Astjeblieft, verwerkt.
ik zal eens op mijn rekening gaan kijkenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slevin
de betalingen schieten niet echt op
denk dat er redelijk wat een dag iof 2 duren vanwege andere banken
en er nog steeds mensen bestaan die geen internet bankieren hebben, tot voor kort was ik ook zoiemandCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentijn
Tussen verschillende banken kan het idd. 'n aantal dagen duren.
Betalingen tussen dezelfde banken worden in feite verwerkt op het zelfde moment.
Betalingen tussen verschillende banken (abn - ing, ing - rabo) duren vaak 1 dag.
Betalingen tussen een bank en de postbank duurt vaak nog langer omdat postbank niet bij het circuitverkeer zit. Vraag me niet waarom... postbank is altijd al vreemd geweest.
Overgemaakt! Nu zit ik er echt aan vast :) Heb dr zin in!
Hij had mijn betaling anders wel met 1 dag binnen ^^Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS
Het ligt eraan wanneer je het overmaakt , als je overboekt voor 12.00 uur is het er dezelfde dag nog , daarna duurt het wat langer , de grote banken zijn vrij snel met overboeken.
hey glaas, heb net mijn geld ook overgemaakt, iok ben er alleen n iet bij de 2e, maar geef de gitaar dan maar aan skabouter ofzo mee, die vertrouw ik wel en ik weet waar die woont.
Ik kan er ook niet bij zijn. Stuur hem maar met de post als ik win.
Check! Ik kan er alleen niet bij zijn in Ede :(
Het ligt niet zo zeer aan de banken die het overboeken, maar interpay die de opdrachten verwerkt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks
Klopt , interpay voert de opdrachten uit , maar die moeten door de bank worden aangeleverd en sommige banken doen het wat vlotter , het is nog niet zo lang geleden dat een overboekeing 3 dagen duurde , zodat er wat rente getrokken kon worden , terwijl ik type bedenk ik mij dat dit eigenlijk helemaal niets met dit topic te ,maken heeft.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS
Geld is overgemaakt, kan er niet bijzijn ivm vakantie maar als ik win mag je me bellen, ik kom de week erna wel even langs Ede gereden, kan je m meteen effe wit spuiten voor me hehehe
Mijn geld is ook onderweg. Ben 2 sept. helaas op vakantie dus kan niet bij de loting aanwezig zijn
En hier nog een, betaling gaat vandaag de deur uit op een conventionele manier dus heb ie hem uhh maandag of dinsdag binnen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glacius
Ooit ga ik internet bankieren,
ik heb gisteren internetbankieren aangevraagd bij de postbank, duurt nog wel 5 dagen voordat ik het heb. Dan maak ik de 10 euro over :)
edit: ik kan er ook niet bij zijn, daar baal ik wel ECHT van maar ja tis dan bloemencorso in Zundert en daar moet ik bij zijn :D
Citaat:
Geduld hebben.
ik heb nieuwe filmpjes voor op youtube maar als ik op mijn youtube account ga dan gooit hij de browser automatisch dicht,
wil iemand voor mij hosten ?
jahoor, mail maar ff
kom dan even online op msn ..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Beetje tragisch dat bijna niemand kan op het event zelf. Zie echt alleen maar afzeggingen :) Glaas, je had misschien wat meer termen als 'gratis bier' moeten gebruiken om het wat aantrekkelijker te maken voor de menigte!
Ik kom sowieso, zelfs zonder bier :)
haha...............nu weet ik ook meteen waarom er altijd zoveel mensen naar ons toekomen :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NielsW
Geld is overgemaakt. Kan er helaas niet bij zijn!! :(
Ik had net mijn vakantie omgeboekt en 1 sept gaan we weg.
Veel plezier iedereen en ik kom hem wel bij je ophalen, Glaas!;)
verdomme, als die afzeggingen doorgaan dan ga ik de datum verschuiven mensen !
filmpjes :P
http://www.hetgelegevaar.nl/PICT0113.AVI
http://www.hetgelegevaar.nl/PICT0114.AVI
http://www.hetgelegevaar.nl/PICT0116.AVI
btw.. ik kan wel op 2 septemer.Citaat:
Glaas, gitaarloterij strat van fortuin ! zegt:
die filmpjes zijn opgenomen over een behringer v-amp 2 in mijn stereotoren
Glaas, gitaarloterij strat van fortuin ! zegt:
ennog klink die gitaar fantastisch !
de biertjes en vooral die zwarma laat ik staan.
Is het de bedoeling dan dat alle 80 deelnemers er zijn? :)
deelnemers zowieso maarja als mensen niet kunnen, maar hoe meer zielen hoe meer vreugde
ik wil me wel als reserve opgeven om in naam van de "winnaar" de gitaar aan te nemen.. hahahahaCitaat: