Lijkt me niet handig..je betaald dan 8 euro verzendkosten voor een pick van een euri :)
Printable View
oke allebei bedankt :punk:
ben ik er ook weer wat wijzer van geworden.:seriousf:
Groetjes Tom
Ik weet niet wat er aan de hand is met mijn order maar het is niet veel soeps..
Ik had vorige maand de danelectro DC 59 Burgundy besteld...nu tegen het eind van de maand stond er bij de verwachting: available in 2-5 days..
Kijk ik net bij mijn order...is dat weggehaald! nu staat er weer: on request!
ik word er zo langzamerhand schijtziek van... wacht nu al een maand op mijn pakketje!
Dat kan ik me goed voorstellen...! Hier zou Thomann wel iets op moeten vinden... Bijv. het geld retourneren en je dan via de mail laten weten dat het door jou gewenste (en reeds bestelde) binnen is en jou de eerste keus te geven: alsnog kopen of maar zo laten. Ze krijgen zo ook wel lekker rente over jouw geld... Ik zou toch even telefonisch contact opnemen. En zoals in deze posts op zich wel blijkt heb ik tot nu toe goede ervaringen met Thomann, maar dit is niet goed !!!
Gr. C.
Kijk ik dus gisteravond nog even bij de order...staat er weer: available in 2-5 days :???:
kijk ik vandaag weer....staat er weer: On request :???::???::???::???::???:
Ik ga even een telefoontje plegen... dit is echt van de zotte.
Vrijdagmiddag heb ik bij Thomann.de een Jamman besteld, maandag ochtend kreeg ik een sms-je dat de bestelling de deur uit was en dinsdag had ik hem in huis, kan niet anders zeggen dat zoals mijn eerdere bestellingen bij Thomann dit weer perfect geregeld was.
Vorige week dinsdag een speakerkast en een speakerkabel besteld, geld meteen overgemaakt kwam donderdag binnen.
Vrijdag was de kabel er en maandag de speakerkast :)
Tja, kheb thomann gebelt....blijkt dus dat de gitaar niet (27 feb) aankomt. hij komt pas 8 april....dit is echt balen...
weten jullie hoe je geld moet terugboeken via het internet? en hoe dat in zijn werk gaat via thomann?
T.I.A