Klinkt goed idd. :rockon:
Printable View
Klinkt goed idd. :rockon:
trouwens geinig nieuwtje,
tijdens de hq sessies (presidio volgens mij niet) hadden ze elke laatste dag van de week hawaii dag, nu hebben ze hip hop friday :P
Ik blijf sceptisch, st. wanker was een dikke pot muzikale AIDS .. Rob vind ik ook niet bij de band passen .. waar zijn de dagen van Master of puppets gebleven? Het enige lichtpuntje dat ik zie is dat Rick Rubin er strak bovenop zit ..
enne @hiddie:
- Garage inc. een meesterwerk? Hij is erg goed, maar het blijft een plaat met covers
- Jason is er niet uitgezet, maar zelf gestopt, en imho op het goede moment.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yhcmarc
ah weer iemand die tegen verandering is, waarom willen zoveel mensen een master of puppets 2? ja het was een goeie plaat, maar het is ondertussen ruim 20 jaar geleden dat die cd gemaakt is...
Kom terug in de realiteit en zie dat metallica niet meer zo is als toen!
st. anger is een appart verhaal, zie het als een statement?
Waarom vind je rob niet bij de band passen?
ik ben niet tegen verandering, zolang het vooruit gaat, justice en black album vind ik ook fantastisch, load en reload veel minder maar ook daarvan kan ik de waarde en kunst inzien, st. anger is echter verschrikkelijk, wat een gedrocht van een plaat. En je moet toegeven dat in de periode van MOP en Justice Metallica op hun muzikale hoogtepunt zat, en dat TBA er nog een zeer geslaagde nawee van was.
Enne over Rob, die had gewoon lekker in suicidal en infectious grooves moeten blijven, hij haalt de genialiteit van Burton niet, mist de intensiteit en power van Newsted en ik vind hem op het podium uitermate irritant.
waarom werd hij gepest bij metallica? ik weet niet zo veel van metallica :chicken:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hiddie
ik weet alleen dat hij de vervanger was van de omgekomen cliff burton, maar dat is toch nog geen reden om hem te pesten? :stop:
Voor James en Lars dus wel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door squiertele
Newsted is officieel "zelf weggegaan", maar james & lars waren gewoon eikels, dus tja, ik vind het dus meer eruit schoppen, maar da's maar mijn mening)
Metallica's hoogtepunt is nooit in de tijd van AJFA en MoP geweest. Maar in de jaren 90. Die oude metal platen zijn vaak 1 pot nat en eenzijdig.
Ook al is garage een cover album, al die nummers vind ik wel tig keer zo goed als het orgineel. Load was echt een meesterwerk. Met geen enkel slecht nummer erop.
Ik wacht wel op de nieuwe plaat. Maar live zijn ze idd shit geworden (dat is sinds de jaren 80 al achteruit gegaan), James's zang is crap, de teksten zijn ook niet meer wat het was, en Rob past ook niet echt bij metallica zoals Jason en Cliff. Maar miss heb ik het mis en wordt het een hele toffe plaat.
Hele stadions zijn uitverkocht voor metallica. Overal ter wereld...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hiddie
Jij doet dit alles voor als een feit maar ik denk dat heel veel mensen er anders over denken.
Ik vind het vooral zielig dat mensen steeds weer hetzelfde willen. Master of puppets is een superplaat, ik vind het persoonlijk de beste metallica plaat, maar voor mij moeten ze echt niet weer naar die tijd terug. Het is juist interessant om te zien hoe een groep evolueert en het maakt de groep alleen maar interessanter.
Voor mijn part maken ze een country plaat, ik zal nog geintereseerd luisteren.
Over de bassisten kan je natuurlijk eindeloos doorgaan... Velen zeggen dat metallica zijn ziel verloor toen Cliff omkwam. Ik heb metallica nooit anders geweten dan met Jason, en ik vond Jason ook echt bij de groep passen.
Trujilio vind ik ook een geweldige bassist en hij past volgens mij echt volledig in metallica. Ik zeg 'volgens mij' dus begin aub geen nutteloze discussie, over meningen valt niet te discusieren.
Ben het met Hendrix2 eens, alleen vind ik Black Album de beste metallica plaat.
Load en Reload is jammer. Goede nummers afgewisseld met slechte en een te bassige productie.
Als je de goede nummers van beide albums samenvoegd op een plaat heb je een plaat met 10 - 12 nummers allemaal van goede kwaliteit.
St. Anger is opzich wel ok, maar de productie en de eentonige bouw van de teksten en nummers maakt het ene middelmatige plaat.
Ik hoop dat ze MoP met Black Album feel kunnen combineren en toch iets nieuws neerzetten wat toch goed is.
Is lang mijn favoriete geweest, maar heb hem té veel gedraaid denk ik :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AART
Kill em all vind ik overigens ook een erg strakke plaat.
Wat je zegt van load/reload klopt wel. Ze hadden de beste nummers moeten samen zetten op 1 cd. Maar er staan wel een aantal fantastische nummers op. Vooral van Fixxxer ben ik echt altijd al wild geweest :)