Bedankt voor de reacties. Ik heb het er inderdaad nogal dik opgedaan. Mij leek het mooier als het donkerder was. Maar de strepen van de vlam kun je nog goed zien hoor:).
Printable View
Bedankt voor de reacties. Ik heb het er inderdaad nogal dik opgedaan. Mij leek het mooier als het donkerder was. Maar de strepen van de vlam kun je nog goed zien hoor:).
ik vind het een prachtige variatie op de custom.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GibsonDC
maar dat headstock.. t lijkt wel scheef...:chicken: of ligt 't aan mij?
Dankjewel:) De headstock lijkt scheef, omdat ik het fretboard er scheef heb op gelegt (is nog niet vastgelijmd).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Wat is er zo anders aan dan bij een custom?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Prachtig uitzicht trouwens. Welke kleur heb je gebruikt om te stainen?
(ben kleurenblind, dus het lijkt rood, of bruin...)
Tis zwart ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
Het is zwart ja:) .Ik heb waarschijnlijk al iemand gevonden die voor mij de electronica gaat inbouwen. Heb ik en me vader namelijk nul verstand van. Waarschijnlijk komen de SH 4 en de Sh2 in de gitaar. Met natuurlijk de Jimmy Page bedrading.
Cool, bedrading solderen had ik ook best voor je kunnen doen, heb dat schema al een jaar ofzo liggen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GibsonDC
Anyways, hij wordt best wel vet! Als ie af is kom ik 'm een keertje van dichtbij bekijken, goed?;)
Ik denk dat ik maar eens met Madman meelift dan ;)
Echt mooi ding. Die page bedrading, das om in single coil, en out of phase te zetten?
met pushpull 1: brug singlecoilCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
met pushpull2: hals singlecoil
met pushpull3: beiden uit fase
met pushpull 4: brug+hals in serie of parallel
@lex: verschil met 'n gewone LP custom is dat deze trans black is, en een gewone custom opaque black is.
@ Valoosj en Jens jullie zijn welkom hoor als die af is. En Jens bedankt voor het aanbod.
Me plannen zijn veranderd ik ga als eerst zorgen dat het fretboard in orde is en dan plak ik die er alvast op voordat ik hem ga overspuiten. Dus morgen het fretboard schuren (lijm was nog niet droog) en fretjes er al vast proberen in te tikken.