Jimmy Page, Jimmy Hendrix, Slash en de hele Vai/Satch/Satriani kliek
Printable View
Jimmy Page, Jimmy Hendrix, Slash en de hele Vai/Satch/Satriani kliek
1. Voor dat je gaat bekritiseren, leer eerst even hoe ze heten, het is Jimi Hendrix.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gerrekat
2. Kortom je vind zowat de founder of metal, de founder of bluesrock en de (semi)founder van hardrock kut. Kan jij niet beter naar hiphop gaan luisteren? :stop:
"Overschat"... dat is niet persé hetzelfde als kut. En wat nou als hij dat vindt, mag dat niet?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimiDylan
tien tekens
wat hebben jullie hier tegen gitaristen? volgens mij is dat hele topic gewoon een grote "de beste stuurlui staan aan wal" kwestie. kom op he, in plaats van de hele tijd bashen op andere gitaristen, kan je beter naar hun kijken, zien waarom ze het zo ver gemaakt heb en vervolgens oefenen. als je beter bent dan iedereen doe je noemt, mag je het laten horen en zeggen. zolang je zelf geen haar beter bent, stop fucking!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brord
Zeik niet zo.
daar sluit ik me bij aanCitaat:
en het merendeel van de gitaristen die hier als 'overschat' worden gezien hebben het toch voor elkaar gekregen voor duizenden mensen te spelen, eigen songs te schrijven, een eigen sound te ontwikkelen. en zelfs als het technisch geen topgitaristen zijn, zoals Billy Joe Armstrong van Greenday, hij heeft het toch voor elkaar gekregen een topact te maken (hoewel ikzelf niet zo van hun muziek houd)
en ik vind het knap als gitaristen mooi erbij kunnen zingen (zoals Matthew Bellamy)
Dit gaat toch om de meest overschatte gitarist ?
Er wordt toch gevraagd om een mening ?
Of moeten we in elk topic politiek correct alles en iedereen respecteren en elkaar een knuffeltje geven als blijk van wederzijds respect voor de moed om dat allemaal te uiten. :satisfie:
Citaat:
LOL ben je beledigd?
nee, ik vind het gewoon naïefCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gerrekat