ligt die nie in Diest?
ben er nog nooit geweest maar naar het schijnt is het een goeie winkel (vooral voor drums...als ge daar al iets anders kunt krijgen :-)
Printable View
ligt die nie in Diest?
ben er nog nooit geweest maar naar het schijnt is het een goeie winkel (vooral voor drums...als ge daar al iets anders kunt krijgen :-)
ja die winkel ligt in diest ben er ook nog niet ingeweest enkel mn papa om wat informatie te vragen voor de rest niks
Maaruh
wat voor soort hout is het beste?
het hout dat het beste brand!:angry:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurah
ga gewoon naar de winkel en koop er een die lekker klinkt!
Ga anders es naar Jacky Claes in genk ( daar heb ik de mijne gekocht)
die helpe u daar goed, ik heb daar ne Cuenca 30 gekocht.
Is ne goeie gitaar
waar gaat gij les volge?
ik volg les in hasselt (conservatorium)
K woon ook in een gemeente van hasselt
Heb je nu nog geen gitaar gekocht? :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurah
Ga gewoon een aantal winkels af, vraag wat info, laat eens iemand op de gitaren spelen en hoor eens of de klank je bevalt. En dan maak je je keuze en kan je eindelijk eens beginnen met het leren bespelen van dat ding :d
Ja ben al in de winkel van jacky cleas geweest en beten toen men neus eraf dus ga ik er mn gitaar zeker niet kopen
Nee heb mn gitaar nog niet gekocht ik huur er eerst eentje voor een jaar
;) als ik in het 2e jaar dan wil stoppe dan zit ik niet met mngitaar
ik had ook gezocht voor een huur-gitaar, maar we hadde da nie gevonde
jacky claes: tja t is ook al 6jaar gelede da k daar nog es ben geweest :)
hoeveel wilde uitgeve aan gitaar? is mss handig om te wete
dat weet ik zelf nog niet
mijn ouder kopen er eentje
maar ik kan een gitaar horen van mijn muziekschool
Dit worden 2 postjes achter elkaar, omdat anders het forum bokt (teveel plaatjes).
Allereerst eens wat gitaren laten zien:
http://www.samuraiguitar.com.au/images/niron_guitar.jpg
Dit is een gitaar waarbij de dunste snaren van Nylon zijn. Speelt wat makkelijker dan staalsnarig en het fretbord is meestal wat breder, zodat je je vingers makkelijker kan plaatsen. De goedkoopste zijn (in nederland) ongeveer 60 euro. Duurder is beter in dit geval. Snaren zijn ongeveer 5 euro.
http://www.martinwuerfl.ch/keralasui.../sigma_acc.jpg
Dit is een staalsnarige gitaar waarbij alle snaren van hetzelfde materiaal zijn (Niet zoals bij de bovenste ook Nylon). Ze zijn meestal een stuk groter en klinken ook wat luider. Een beetje redelijke modellen zijn vanaf 125 euro te krijgen Duurder is beter :). Geen idee hoe duur snaren zijn, maar dit zal tussen de 5 en 10 euro inliggen.