Ben benieuwd, hou me op de hoogte!
Printable View
Ben benieuwd, hou me op de hoogte!
Hier ff een nieuw stukje marshall-crunch. Klik hier 'hells bells'
Hier spreekt iemand van de anti-Boss-brigade!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scali
Wel eens aan gedacht dat het ook een kwestie van smaak kan zijn? Zoals ook wordt gezegd in die review (jouw link) over verschillende modellers. De ene blinkt hierin uit, de andere daarin. Mij heeft het preampgedeelte van geen enkele Zoom kunnen overtuigen. Wel ben ik zeer benieuwd naar de G-serie dus die ga ik binnenkort aan de tand voelen. Met Line6 krijg ik altijd zo'n "EMG-gevoel", het is het allemaal net niet.
Ik ben zeker onder de indruk van het geluid met een randje dat BeeJee een paar posts terug laat horen. De stand-alone hi-gain sounds van Scali vind ik over het algemeen weer niet mooi, kwestie van smaak.
Zijn de instellingen die je met de twee buisjes kan maken ook op te slaan?
Ik kan me niet voorstellen dat iemand graag een modeler heeft die veel ruist en digitale aliasing vertoont.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ketja
Zoom heeft ook nog nooit een digitale modeler gebouwd. Alles voor de G-serie had een analoge preamp/distortion, en is dus technisch gezien niet vergelijkbaar met digitale modelers. Vooral de lo-gain geluidjes waren minder overtuigend dan digitale modellen. Hi-gain vond ik zelf altijd erg mooi en strak.Citaat:
Nee, die zijn globaal.Citaat:
De twee buisjes zijn bedoeld om het ingangs- respectievelijk uitgangssignaal op te leuken. Zie het maar als een soort master tone/vibe regeling.
ik ben opzoek naar een case voor mijn Zoom g7.1ut, zoiets als deze >>>
http://cgi.ebay.com/ATA-CUSTOM-Case-...QQcmdZViewItem
anyone????
Zelfbouw???
argh nee, daar ben ik te lui voor... en gaat er waarschijnlijk dan ook vet lelijk uit zien
Ik ken de maten van de Zoom niet, maar breng eenx een bezoekje aan je favoriete bouwmarkt...
vanmiddag eerst maar even een rockbag gehaald, hele tijd slepen met een grote doos is niet echt handig.
ga wel even rustig verder kijken naar een case, kom ooit wel wat geschikts tegen..... anders laat ik er wel één bouwen