Alles idd zelf geknutseld :D . Het is overigens een Belden Multi-Pair Snake Cable. Antistatisch en double shielded. Dus in totaal 8 getwiste paren met een folie en een dubbel omwonden gevlochten mantel :o . De connectors zijn zoals gezegd van Harting en zijn 16polig. Alle andere multi’s moet je links laten liggen, want Harting is zonder twijfel dé standaard en is 100% Roadproof :wink: . Als je de kabel goed afmonteert, dan zijn storingen absoluut uitgesloten (maak gebruik van het twistedpair principe en sluit aardlussen uit). Ik heb de bekabeling afgewerkt met zilversoldeer en heb bovendien eindaderhulsjes gebruikt voor de afmontage in de connectoren. Kortom, niets aan het toeval overlaten!
De bekabeling in mijn rack en op het pedalboard is van Tasker en Cordial en ik gebruik enkel de pluggen van Neutrik. Ik kan goed het verschil merken tussen verschillende kabels, maar hoor absoluut geen verschil tussen een directe Planetwave in mijn preamp, of de Multi via mijn pedalboard. Hij is ong. 7meter lang en dat volstaat in de meeste gevallen prima :) .
230V voor mijn rack, 2 maal een speakerkabel naar mijn BagEnd’s en de Multi aansluiten en klaar is Chiel. Ideaal! :cool: