ik ben rythm gitarist en sta meestal op het podium de hele tijd rond te lopen/springen/ rare bewegingen te maken waarvan ik achteraf denk: was dat nu echt nodig
Printable View
ik ben rythm gitarist en sta meestal op het podium de hele tijd rond te lopen/springen/ rare bewegingen te maken waarvan ik achteraf denk: was dat nu echt nodig
Moertje van straplock was los en daar ging m'n strat, gelukkig had ik 'm nog vast, maar prettig was het niet. Moertje direct teruggevonden trouwens midden in de kroeg.
Microfoon tegen mijn bek aangeramd doordat men nogal wild rondsprong en er iemand tegen de standaard aanviel....tand door mijn lip. Was erg vermakelijk.
Uiteraard de gebruikelijke snaar die wel eens springt.
Ik had een keer tijdens een optreden in alle opwinding mn shirt uitgetrokken. De zangeres was daar niet zo van gecharmeerd, dus ze verzocht mij vriendelijk doch dringend dat niet meer te doen.
Boeiuh, als ik het toch warm heb?!?
Pas met de bruiloft van een vriend van me: We hadden een gelegenheidsbandje bij elkaar geschraapt. We speelden een acoustisch nummer en ik zou de solo doen. Ik maar wachten op 'dat-akkoord-vlak-voordat-de-solo-begint', mis ik em. Wil ik net alsnog inzetten, begint die andere gast weer te zingen. Hele zaal plat van het lachen hehe
Auw, dan voel je je klote. Heb ik bij repeteren ook wel es, dat ik net die ene slag van de drummer mis die aangeeft dat ik een bepaald stukje moet inzetten. Gelukkig is dat de laatste paar weken wel een stuk minder geworden. :D
tja, kleine blunders zoals de zanger die op je effecten gaat staan en apparaten die het niet doen komt vaak voor. Schuivende drumstellen.
Valse gitaren.
onze grootste blunder met de band was een foto sessie. Dit was in het spiegelreflex tijdperk. Hele organisatie, uren in de auto voor die ene superlokatie. Na een stuk of 4 lokaties was de fotograaf bij foto 37.
Er zat geen rolletje in het fototoestel!
Ik wil een multi-effect dat volledig reset naar fabrieksinstellingen toevoegen aan mijn lijst van miskleunen :o
(ik geloof dat dat spontane scheur effect niet bepaald in goede aarde viel bij de rest van mijn band :D)
Ehhh... daar leven we nog steeds in hoor :D Al dan niet digitaal...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harrie-beton
Bouke
digitale spiegelreflexen bestaan niet...
Huh wa?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bert k
Er zijn er toch echt wel meer dan genoeg hoor :)
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/288