Goed mannen en vrouwen,
Een paar vragen, het oude lijstje met namen:
1. Ijselrobo 07
2. Budje
3. Mikeyaxeman
4. Allochthomas
5. Heibel (Squier Partscaster)
6. Ieme 3 strats
7. Niels: 2 strats (minimaal) + amp
8. Ateng(Martin) Tokai Silverstar met Tonerider Pure Vintage PU
9. e!
10. Wabbie (Yannic) : SRV Strat, evt MiM Strat met Texas Specials
11. EJ (Emiel)
12. Hezz (Hessel, Crap-o-caster komt mee en alleen als het Stein wordt!)
13. humbucker: '08 AVRI '62 (komst afhankelijk van datum en locatie!)
14. niekrhcpniek: Fender 60's Classic Player
15. Lexvandoef: strat + ampje (afhankelijk datum+locatie)
Wie van jullie wil NIET naar Stein komen?
Gedachtenballonnetje 1:
Dan het volgende, het zal wat meer kosten, maar voor ik die mensen ga lastigvallen wil ik weten of er vraag naar is.
In Stein is een muziekzaak en ik bedacht me dat we misschien iets kunnen regelen in de richting van een clinic: gitaren afstellen bijvoorbeeld. Geen idee wat het zou gaan kosten, geen idee of de gitaarwinkel daaraan mee wil werken, maar als jullie dat leuk lijkt wil ik dat wel proberen te regelen.
Gedachtenballonnetje 2:
In Sittard woont de in Nederland wereldberoemde gitarist Marcel Coenen.
Niet meteen een typische stratspeler, maar hij geeft ook clinics geloof ik.
Is er interesse om deze man wellicht een uurtje een demo/clinic te laten geven? Ook hier geldt weer, ik weet niet wat ie vraagt, dat moet ik nog uitzoeken. Maar alleen als er dus interesse voor is, omdat Marcel wel ontzettend goed is, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen er behoefte aan heeft.
Gedachtenballonnetje 3:
Zijn er mensen in de groep die misschien zelf een groepsles willen geven in iets waar ze in uitblinken? Funk, blues, onderhoud, ik roep maar wat.
Gedachtenballonnetje 4:
Hebben jullie zin erin om samen een stuk te spelen? Dan kiezen we samen als groep een nummer of backingtrack of wat dan ook uit. Proberen dat thuis te oefenen en spelen het daar samen.
Ik ben nu gewoon hardop aan het denken en heb een halve krat bier op. De kans bestaat dus dat het slechte plannen zijn, maar ik ben even het vermogen kwijt om dat te beoordelen :P