@D_H: Relais of 2/3PDT?
Ik zou het liefst een WH-10 modden met een 'echte schakelaar'. Past dat wel in de behuizing?
Eigenlijk moet ik er gewoon zsm 1 bestellen...
Printable View
Ik heb 'm vandaag in de bus gekregen, maar de switch gaat echt heel licht.. je voelt 'm ook amper schakelen, dus ik doe 'm de hele tijd aan en uit tijdens het spelen :???:
Je bent al de zoveelste die klaagt...
Ik heb even een plaatje opgezocht van een willekeurige WH10.
http://fc04.deviantart.net/fs42/f/20...ki_vampire.jpg
Als alle switches zo zijn, dus met twee kleine moertjes, dan is het toch een peuleschil om dat ding een beetje in hoogte te veranderen?
Of wordt tegenwoordig iedereen geboren met twee linkerhanden?
Wil ik net een WH10 gaan bestellen bij Thomann, blijkt hij ineens 1 Euro duurder geworden! :mad:
En nog veel belangrijker: niet meer op voorraad... Crap.
:chicken:
De mijne kwam eergisteren binnen en het is echt een goed pedaal. Bij andere wah pedalen (lang niet alle hoor, maar bijvoorbeeld een CB) vond ik het altijd zo irritant dat het 'omklappen' van lage naar hoge frequenties veel te snel gaat. Bij deze is het mooi verdeeld over het hele bereik van het pedaal en het klinkt gewoon goed.
Rare is wel dat ik hem achter mijn fuzz en distortion moet zetten voor een goed geluid. En ik moet nog even iets doen aan de volumeboost die dat ding heeft als je hem aanzet. Zit er een potmetertje binnenin of moet ik gaan solderen?