Thnx. Het geluid is gewoon van de camera, een Canon HF100.
In ieder geval beter dan van dit filmpje van de R20. ;)
Printable View
Thnx. Het geluid is gewoon van de camera, een Canon HF100.
In ieder geval beter dan van dit filmpje van de R20. ;)
Leuke demo, tip voor volgende keer wat verder van de camera afstaan met je gitaar. Het geeft wel enig idee zo iig :)
Bedankt Sjaak. Ik zal proberen wat verder af te gaan staan de volgende keer, maar de kelder, waar ik speel, is erg klein, en de camera heeft geen groothoeklens.
nog even terugkomend op de plop. Dat is gewoon omdat je 1 van de eerste captain 34's hebt waarschijnlijk, die van mij had het ook. Gewoon mee teruggaan dan fixt ie het voor. Kun je meteen de laatste update erin laten zetten....
Ik ben er al 2 x mee langs geweest, helaas zonder resultaat.
Ik heb Leendert gemaild dat als hij in de toekomst een permanente oplossing weet te vinden, ik me aanbevolen houd, en dat ik er niet veel voor voel om weer 200 km. te reizen, kost me een halve dag ook.
Als ik dit lees, denk ik waarom zou je graag een Hook amp willen, omdat velen toch overdrive pedalen voor de Hook gebruiken (omdat de drive strakker te krijgen) ipv het 2de kanaal te gebruiken.
Kun je toch beter een één kanaals amp kopen met een goed clean en daarbij overdrive pedalen gebruiken?
Ik heb maar één amp gehad, de Marshall JVM410H, die geen tubescreamer nodig had om strak te klinken. Alle andere amps, die ik gehad heb, hebben wat mij betreft een dergelijk pedaal nodig om echt strak te klinken.
't Is niet dat de drive-kanalen van de HOOK niet goed zijn, integendeel, die klinken perfect voor classic rock/hardrock, maar voor solo's met veel sustain en strakke metal-riffs heb je gewoon een TS-achtige nodig.
Sinds ik een andere speaker kast heb, klinkt m'n Maxon OD-808 ook perfect op de HOOK, helemaal goed.
Het enige wat ontbreekt is een "clean-met-een-randje", dat kun je opvangen met een pedaal. De tubescreamer is daar minder geschikt voor, ben ik van mening, geeft een wat te platte sound, een MI Audio Blues Pro is al beter.
Ook de Sweet Honey Overdrive is daar erg geschikt voor.
Het is ook mogelijk om dat "clean-met-een-randje" uit de amp te halen, maar dan moet je met de knoppen v.d. amp aan de gang of met je volume van je gitaar, makkelijker (en vooral leuker) is een pedaaltje.