ahahahahahahahahahah ik heb een zwarte:P
Printable View
ahahahahahahahahahah ik heb een zwarte:P
Onzin, luister niet naar die man.
Ja, met 2 frets meer kun je 2 hoge noten meer spelen, maar dat maakt je spel nog niet beter.
Volgens mij heeft de beste man door dat jij veel geld te besteden hebt, en wil daar maar al te graag gebruik van maken. (en geef 'm eens ongelijk)
ik heb ook eens gekeken op jackson..lijkt me ook leuk spul en schijnd erg goed te zijn. op marktplaats zie ik ze al voor weinig 250euro maar niew zijn ze veeeel duurder zon 3000 ??? je kan door hun ook een gitaar laten maken zoals jij dat wil.......ik ga nog eens kijken op hun site...
ik bouw ook gitaren voor 3000 euro heb je een met 27 fretten
Voor 4500€ wil ik er eentje met 36 frets maken!
(en dan krijgt hij van mij een Danelectro Longhorn :D)
! Oh myn god !
nee maar even serieus Sjors,
Waarom ga je je niet wat inlezen in wat het gitaar spelen precies inhoud en wat je precies wilt? (Want als je denkt dat Bruce Springsteen metal is ben je toch serieus fout bezig) Dan kan je eens kijken wat er precies allemaal te koop is. Dan kan je een keuze maken tussen verschillende modellen, waardoor het allemaal wat makkelijker wordt. Ohja, bijna alle merken hebben modellen in verschillende prijsklassen. Dus die Jackson van 250 euro is écht niet dezelfde als die van 3000 euro hoor:chicken:
van fender en gibson naar jackson wat wordt het straks stagg?
jackson is erg goed voor metal zeggen ze........waarom speelt springsteen dan op een telecaster.???? Ik ben onbekend met gitaren dus ik kan er echt geen keus in maken........ik kan kiezen uit een fender stratocaster of een telecaster of een les paul of een prs en dan nog een jackson.....
als ik een jackson zou nemen waar moet ik dan op letten ??? en als ik er een laat maken kan ik kiezen uit verschillende grafics welke is het stoerst???