:o ik weet even niet wat je bedoeld. sorry! kan je t verduidelijken? ik heb t niet zo heeel veel erover, ja de laatste anderhalve week wel, omdat ik net n nieuwe heb...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluesbreaker
Printable View
:o ik weet even niet wat je bedoeld. sorry! kan je t verduidelijken? ik heb t niet zo heeel veel erover, ja de laatste anderhalve week wel, omdat ik net n nieuwe heb...Citaat:
Ja allicht. Ik zat je nogmaals grotendeels een beetje te fokken.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
En ik zal nooit denken dat jij gelijk hebt over Frusciante, omdat dat een mening is en ik van mening ben dat ik het allerliefst naar hem luister en Super fan ben van Frusciante. Maar ik zal er over ophouden. Nogmaals: T was gewoon een beetje stangen, wat een beetje uit de hand is gelopen.
Thnx..Citaat:
Nee, ik wil er verder niet over doorzijken totdat er iemand zogenaamd "gelijk" heeft, ik wou alleen even melden dat ik de mening van Luke-wannebe helemaal niet vreemd vond.Citaat:
nee nee niet zeiken, ik wil gewoon weten wat t precies is, dan kan ik m'n gedrag erop aanpassen. ja ja, Orpheo is niet meer (zo heel erg) die ongemanierde idioot die blaat dat ie *edit* haat....Citaat:
OK, vriendjes? :)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
uhm....
ok!
tien tekens.
Haha tof 10 tekens
Ik mis toch nog wel een 3-pup met Kahler Orp... dit kan echt niet zo... :D
even geen geld kerel :( en als ik zoeentje neem ben ik bang dat ik constant met die jengelstengel zit te pielen. ik ken mezelf. daarom heb ik ook nergens een bigsby zitten :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo
hehehe dit is wel sig-worthy ;)Citaat: