Niet doen. Krijg je echt spijt van. Musicmans zijn geweldig.
Heb vorig jaar m'n Luke op mp gehad en toch eraf gehaald. Zit teveel emo waarde op en speelt na bijna 15 jaar nog steeds geweldig! Zou er spijt van gehad hebben als hij weg was.
Printable View
Niet doen. Krijg je echt spijt van. Musicmans zijn geweldig.
Heb vorig jaar m'n Luke op mp gehad en toch eraf gehaald. Zit teveel emo waarde op en speelt na bijna 15 jaar nog steeds geweldig! Zou er spijt van gehad hebben als hij weg was.
Bingo! We hebben er weer eentje...
Fender USA Stratocaster black MN
http://link.marktplaats.nl/m11904034...ontent=app_ios
Nee, denk t niet, ik heb de verkoper een berichtje gestuurd om hem erop te attenderen, denk dat hij ter goedertrouw handelde en zich was rotgeschrokken en zn advertentie heeft verwijderd.
Denk dat aan deze alleen de halsplaat made in USA was, de rest leek helemaal nergens naar... er komt ondertussen een reactie binnen van de verkoper: geeft aan dat hij er twee jaar terug €950,- voor heeft betaald en n.a.v. m'n berichtje nog eens goed heeft gekeken en spijtig genoeg tot de conclusie moest komen dat hij idd met een neppert zit opgescheept. Super lullig.
Heb je een link? De enige die ik kan vinden is iemand die z'n hobby beëindigd en 1tje van dijkmanmuziek.
*edit, hebbes! Advertentie stond onder overige instrumenten. Meteen gemaild.
nope, moderne MIJ's gaan voor 600, MIM 400 (wel afhankelijk van de staat natuurlijk) maar de USA zitten toch nog wat hoger, deze was nieuw vrij prijzig en hij is inderdaad vrij zeldzaam maar helaas "vrij zeldzaam" niet altijd gelijk aan "veel geld waard "
jaren 80 MIJ charvels zitten rond de 500 en dat zijn prima gitaren maar de moderne pro mods en san dimas zijn toch wat beter (al is het maar qua parts; original floyds, seymour duncan, dimarzio etc)
ter vergelijk (deze zal overigens niet snel de winkel uit vliegen)
http://www.ebay.de/itm/Charvel-USA-S...EAAOSwlMFZMDyI
Zijn deze kwalitatief beter dan (bijvoorbeeld) de Jackson Adrian Smith signature?
Ik geloof dat ik zelf een paar 100 in mijn zak zou houden en dan die jackson zou kopen.
Maar ja, er zijn dan ook maar 2 gitaren waarvan ik spijt heb dat ik ze verkocht heb; een LP studio uit 1996, en een Fender strat uit 1983, die met die frot brug die naderhand gefloyd is.
Edit: Weet niet wat er aan de hand is, maar die adrian smith jackson is in anderhalf jaar (of zo) gestegen van onder de €1800,- naar boven de €2200,-. Bizar.