Een LP? Wat heb jij nou nog meer nodig? Je hebt die fantastische tele, dat zou voldoende moeten zijn. Dat ding is fantastisch.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Printable View
Een LP? Wat heb jij nou nog meer nodig? Je hebt die fantastische tele, dat zou voldoende moeten zijn. Dat ding is fantastisch.Citaat:
U zei? :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
http://img529.imageshack.us/img529/4...pt07024fz2.jpg
Ja, die Tele is een heerlijke rock bak en met bijv. de Tube King knal ik daar net zo makkelijk een "Gibson-door-een-JCM800" leadsound mee uit, maar goed... ik kan nu wel alles gaan verklappen, maar het betreft een gevalletje Marktplaats dus voordat ik nou een lurker ga tippen over een deal die ik zondag pas ga sluiten: lijkt me geen goed idee ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
En ja Rick, een LP over een StudioCage....dat speelt zeker door mijn hoofd :D
mooooooie brede frets :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agent_Smith
refret?
cool Mitch, een les paul heb je toch eigenlijk wel nodig :satisfie:Citaat:
I like!!! Klinkt dat nou veel helderder dan een 'gewone' LP?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agent_Smith
Citaat:
Is dat geen deluxe ? ik ben verliefd op de deluxes in tabocco sunburst!!!
Ja, zijn heerlijke frets, maar helaas is hij alweer aan een refret toe. Sommige plekken niet meer te doen. En m'n andere Deluxe heb ik ook al moeten laten fretten... Ik heb iets met die Deluxes denk ik :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Ja, klinkt idd helderder dan fullsize HB's. Zit qua klank en power een beetje tussen HB en SC in. Lekker veel bite.Citaat:
Binnenkort misschien hier ook weer een plaatje van mij en een LP, ik zit namelijk VRESELIJK te gassen op een mooie LP-Custom het liefst in winered.
Er stond er onlangs een op MP maar die is inmiddels verkocht...K*T
reverse spam idd