De markt is wel veranderd. Door een gebrek aan jonge occasions in Nederland halen veel autobedrijven Jahreswagen (weinig km, een, hooguit twee jaar, oud) uit Duitsland. En daar is vaak helemaal niks mis mee.
Printable View
Heb al contact met die gozer gehad. De foto's met de maple neck verwijderd en hij heeft nu de juiste foto's bij dit model staan. Al heb ik hem wel aangeraden betere foto's te plaatsen, bevordert de verkoop.
Valt me sowieso op hoe onverzorgd de advertenties soms op marktplaats zijn.
Niks mis met die advertentie als ik het zo bekijkt. Maple neck met rosewood fretboard dus wat is er mis met die foto met maple neck dan?
Hij had er ook foto's van een complete maple neck. De S61 heb ik ook en die heeft een rosewood toets.
De foto's met de complete maple neck zijn er al tussenuit gehaald.
Zijn maple fingerboard foto staat er nog gewoon tussen hoor.
Die foto's komen van het web, de gitaar staat te koop bij Musicstore.
De watermerkjes van de winkel zijn uit de foto geshopt, dat zal de reden zijn dat de foto's zo wazig gemaakt zijn.
Hmmmm. Zou dit de eerste Maybach fake zijn!?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat weet je toch niet?
Misschien verkoopt hij een soortgelijke gitaar, misschien is het een scam en is er helemaal geen gitaar.
Het enige wat je weet is dat hij de gitaar op de foto niet zijn eigendom is.
Misschien heeft hij hem daar gekocht en gebruikt de foto's van musicstore. Maar het blijft voor mij raar en slordig dat hij en wazige foto's heeft en die maple neck foto's er tussen heeft.