Yes, dat is een mooi board geworden! Foto's doen hem ook eer aan :ok:
Veel plezier d'r mee ;)
Edit: even de foto's mee naar deze pagina
Printable View
Ziet er idd goed uit! Wel prijzig.
Die voeding is ook wel bijzonder, levert automatisch de gewenste hoeveelheid stroom aan 30 pedalen:
http://www.peterverspuy.nl/gitaarsho...ack-19629.html
Maar wat als je een pedaal hebt die 12 of 18V nodig heeft?
Ziet er strak uit Babelouba! Mijn complimenten ook aan Mr. Dynamite (die mij overigens ook voor mijn Showmaster geïnspireerd heeft).
Wat me er aan herinnert: ik moet ook nog eens zo'n mooie patch bay maken en de voeding gewoon in de kist verwerken etc.
De andere gitarist van mijn band heeft zo'n Diago board. Echt een heel mooi plankje! Netjes afgewerkt, zeer stevig, eenvoudig het deksel af te halen en weer op te doen om mee te nemen. Echt een goed alternatief op de bekende Showmasters en Pedaltrains! Hij heeft er echter niet zo'n stroomding bij.
De indruk wordt gewekt dat ie ook automatisch de juiste spanning levert.....
Waar lees jij trouwens dat ie brom en ruis introduceert?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA
"Diago PS01 Powerstation Pack
Diago Powerstation is de ultieme voeding voor al je gitaarpedalen. Hij kan tot maximaal 30 pedalen tegelijk voeden zonder brom of ruis.
Het voeden van meerdere effecten is al lang een groot probleem, vaak heb je net zoveel adapters bij als dat je pedalen hebt, een grote ergernis van iedere gitarist. Alle pedalen vragen een andere spanning, stroomsterkte en zijn daarom sterk gebonden aan de merkeigen adapter.
DE Diago Powerstation lost dit probleem in een klap op. Hij kan tot 30 pedalen tegelijk voeden, zonder dat er brom of uitval op treedt."