In ieder geval geen het geclaimde USA uit de ninetees en dat logo, dat is gewoon zielig.
Printable View
In ieder geval geen het geclaimde USA uit de ninetees en dat logo, dat is gewoon zielig.
Wat is er niet goed aan die topman? Ik heb het idee dat ik niks bijzonders zie op de foto?
Noteer ook dat er 'style' staat achter tuners en pickups, dat je kan interpreteren als 'zoals' en dus mogelijk om nep onderdelen gaat. Ik heb geen verstand van Fenders dus ik zie niets geks, maar het lijkt er op dat er toch iemand de boot in gaat hier?
The USA thinline reissue was enkel in 2012 te krijgen.
Daarnaast, die zag er anders uit: een ander logo, andere brug, andere pickups, andere...
ik kan wel doorgaan.
Weer iemand die voor bijna 800 euro het schip ingaat. Fender reissues en marktplaatshandel, geen gelukkige combi.
Hij zal ongetwijfeld echt zijn, maar de prijs lijkt me "enigszins" optimistisch?? https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...rial-1983.html
Zeker! Maar graag in topic blijven
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja maar JV = magic = goede tone = kost duur
Laatst een gozer op mp gemaild die een jv had aangeboden voor 2700 euro (!). Legde uit dat het eentje met nitro gelakte body was, kon nog tot 2400 euro gaan😂
Wat een mafkees was dat zeg!
Vintage waarde het zal allemaal wel, maar bijna 3k voor een fender jv vragen....zelfs de puristen en verzamelaars zouden dat bjna humor vinden 😆