Volgend jaar beter.....
Printable View
Volgend jaar beter.....
Ik ga je echt niet veplichten om een top 10 of zelfs een top 5 samen te stellen hoor. Als jij zegt van: die gitaar is m'n nummer 1 en that is it. Al die rest vind ik niet mooi genoeg om er punten aan te geven...
So be it. Iedereen heeft het recht om punten te geven aan zijn of haar persoonlijke favoriet.
Woohoo, alweer een aantal mensen op mij gestemd. Dankjewel!
:cheerup:
Wat?? opeens geen stemmen meer voor de orgasmocaster?
ach ja, als ik me het goed herinner was dat vorig jaar ook het geval, en toen ben ik alsnog op de tweede plaats beland..:)
Wat een enorme berg inzendingen. Moeilijk kiezen, maar dit is het geworden:
1. prs (10 punten): Mijn droomgitaar, vermoedelijk in het echt nog mooier dan op de foto. Niet toevallig vrijwel gelijk aan mijn eigen inzending.
2. 123GHK: Gave kleur en textuur!
3. Harm: Een MM EVH is een moderne klassieker (en deze heeft de juiste kleur). Heb ik na lang zoeken inmiddels zelf ook (maar was daarvoor jaloers op Harm).
4. DeiDRagonas: Dat faded effect ziet er wel "echt" uit. Ooit komt er een LP '59 (yeah right..).
5. Pepe: Zo'n ES is eigenlijk niets voor mij, maar deze is wel erg mooi.
6. Rubster: Aparte Tele met mooie materialen. Zou wel 's heel goed kunnen klinken.
7. TimoSomers: Gibson heeft inmiddels 1001 modellen LP's gemaakt, maar deze variant vind ik wel wat hebben. Gave kleur ook.
8. Martijn-w: Wel bijzonder die Guttlins. Deze vond ik de mooiste.
9. DonPingu: Ik heb niks met surf, maar voor zo'n Surfcaster heb ik altijd een zwak gehad.
10. pannekoek (1 punt): Een zwarte LP Custom is altijd mooi. De blackouts kosten wat punten qua looks.
Hierbij mijn lijstje. Was nog best lastig. Ondanks dat sommige Les Pauls echt heel mooi zijn, toch gekozen voor alleen Fenders, omdat deze toch het beste zijn. Binnen de Fenders weer gekozen voor degene die hem samen met een mooie Fender versterker sfeervol heeft vast weten te leggen:
punten naam:
10 Dweezman (Super mooie tele met versleten versterker)
9 Kim Wilson ( mooie set en mooie foto)
8 tomdiedom ( mooie set en mooie foto )
7 Comfortably Daniël ( ultieme Gilmour Strat)
6 rpl ( mooie rooie strat met maple hals ala Gilmour)
5 O.J. ( mooie set en mooie foto, minder punten omdat het een Vox versterker is en geen Fender)
4 livepulse ( mooie sunburst en mooie foto)
3 Daan B ( mooie lichtinval op de gitaar)
2 123GHK ( zeer aparte kleur )
1 Blend ( mooie thinline )
Jammer dat er nergens bij stond welke snaren er op zitten, anders had ik ook nog kunnen selecteren op degene die Fender snaren heeft.;)
Barloef, bedankt!
Mijn setje gaat onverwacht toch nog redelijk met de grote jongens mee. Me happy! :cheerup: