Twijfelachtig?
Er is ene Babaose73 die op alle Stratocasters op Marktplaats de vraagprijs of meer biedt...
:???:
Printable View
Twijfelachtig?
Er is ene Babaose73 die op alle Stratocasters op Marktplaats de vraagprijs of meer biedt...
:???:
Nigeria , heeft ook op mijn tele geboden.
Ik snap het heel goed en heb mijn uitleg al gegeven.
We leven niet in een perfect world.
En hoe je het wend of keert het is en blijft nepspul en inbreuk op rechten van een fabrikant.
Dat geld niet alleen voor gitaren, maar ook voor merkkleding, parfums etc.
Hier staat het toevallig erbij dat het kopien zijn.
Klagen bij MP helpt over het algemeen geen zier.
En ik zoek geen schandpaal, ik constateer alleen maar
+1 voor Geert, daarbij komt ook nog dat als de verkoper merkt dat er markt is voor nep-Gibsons, hij er waarschijnlijk meer gaat importeren.
Misschien is het beter om een nieuw topic te openen: ADVERTENTIES die twijfelachtig zijn. En dan noemen we dit het DUIDELIJK twijfelachtige gitaren topic.
En dan mag je in het eerste topic alleen posten als je iets zinnigs op tafel brengt en in het tweede loos gaan met de moraalridders. Idee?
Jongens, kan de discussie over de discussie achterwege blijven? Dit is gewoon bedoeld als topic om kennis te delen, vragen te stellen, evt. te waarschuwen, zo simpel is het. Dit weer onderverdelen is zó Hollands dat het zelfs Jan Peter Balkenende te ver zou gaan ;)
Het was cynisch bedoeld Mitch, dat ik jou dat uit moet leggen.
Ik heb het tegen iedereen Pepe, anders had ik je wel een PBtje gestuurd ;) Het cynisme was begrepen en volkomen terecht, ik wilde het slechts benadrukken.
En de sukkel stuurde mij een mail...
erg kinderachtig het gaat om een Fender highway one stratocaster die door Rebel Relic gerelicet is. Er zitten custom shop 69 pickups in en all het hardware is veranderd! Maar deze biedingen slaan nergens op kinderachtige blagen! P.S totale kosten van deze strat was dik 1200 euro! Iets wat jij je niet kan veroorloven!
Geinig, heb een Gibson SG 61, Blues Deluxe en straks nog een hotrod strat 57...
Nee ik kan me geen verneukte highway veroorloven:seriousf:!
Haha, dus jij was de andere bieder van 8000+ euro, Daan? :p Ik was de "hoogste bieder" en kreeg nét hetzelfde mailtje terug.
Het gaat kennelijk om een erg arrogant typetje.
Ik heb de 2e x 'maar' 1000 geboden:cheerup:!
Zie dat er weer iemand bezig is met bieden, hehehe, hij geeft sowieso een verkeerde beschrijving. Nu komt het over al een 70's reissue.
Dat is sowieso iets wat niet oké is aan deze add..
EDIT: Lijkt me trouwens sterk dat hij door Rebelrelic onderhanden is genomen, ik heb deze gitaar in praktisch dezelfde staat aan dat joch verkocht.
Zullen we dit kinderachtige gedrag maar achterwege laten? Bij voorbaat dank!
Als ik goed luister kan ik hem misschien ook horen ben wel een brabander maar resideer op het moment in Doetinchem bij ut vriendinnetje.
Waar zit jij dan Fisherman?
Hij heeft een punt; dit is bij vlagen het Chat topic van Elektrische Gitaren aan het worden. Voor persoonlijke interesses kun je ook nog een PB sturen als het moet.
:makeup: Ok ok sorry zal het nie meer doen ik poste gewoon in een vlaag wat zonder er verder bij na te denken dat de vorige pagina's toch al wat vol gelopen waren met posts die niet relevant waren met het onderwerp...
Dus nu netjes verder over twijfelachtige advertenties. Chatten doen we maar in het chattopic in Off Topic.
Wat is dit nu: http://link.marktplaats.nl/368780703 ???
Geen 1978 Tele lijkt me.
Bodyvorm is niet 70-ies Tele, messing zadels en wat is er met het Fender-logo gebeurd?
Ik zeg no-go.
.. en die enkelaags slagplaat me missing schroefjes helpt ook niet echt natuurlijk...
Het lijkt wel het logo van de eerste Fender/Squier Telecasters, maar dan nog wat vaag.
http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/jv9p1.jpg
En of hij mooi is is niet echt de vraag, wel of het een '78-er is. ;)
Ik zeg: nee!
Gr. C.
Wat denken we hiervan?
http://cgi.ebay.de/Les-Paul-Standard...44?pt=Gitarren
Ik kwam erop uit nadat ik voor een ander topic op zoek was naar wat fotootjes. De gitaar heeft een nogal raar kleurtje aan de achterkant en de hals lijkt bij de hiel uit meerdere stukken te bestaan?
Voor 'n karkas ziet 't er nog wel overtuigend uit. Nou niet meteen opvallende dingetjes, behalve inderdaad dat stukje in de hiel.
Even zonder gekheid verder, hij staat er nog steeds als 70´s strat op --> http://link.marktplaats.nl/369604833
Ik geloof dat meerdere mensen (waaronder ik) MP een mail gedaan hebben, maar ze doen er gewoon niks aan:???:.
Ik heb het verhaal even gemist, maar dit is een vrij recente? (Volgens de serial 2007-2008 of zo?). Hij heeft wel een '70s' headstock toch? :D
En kijk eens naar de stand van de potmeters: (met name de tone v/d hals)
http://www.oh-pardon.de/ebay/574525D...CFAD2F54F4.jpg
De foto is wel onder zo'n hoek dat ik er weinig over durf te zetten. Als je er nou recht tegenaan keek was het voor mij iets anders geweest. Zelfde geldt voor de potmeters trouwens. Desalniettemin is het nog steeds de vraag of een gitaar in deze staat 400 Euro waard is :soinnocent:
Die potmetergaten staan inderdaad ook niet parallel en de houtkleur van de body is ook erg aan de lichte kant, lijkt wel agathis.
bij één van de foto's zie je trouwens dat de eerste fret, deels over de binding loopt.... ook niet des Gibsons.
Deze is gewoon 100% nep
Ik had er ook al mijn twijfels bij. Ik had de verkoper tijdens de veiling nog een mailtje gestuurd en heb er een beleefd antwoord op gekregen, daar niet van. Het is verder een hele vriendelijke kerel, maar hij was er zelf ook niet van op de hoogte dat het een replica was.
Maar deze replica lijkt mij van een "beter" kaliber te zijn als de gemiddelde nep-gibsons die hier voorbij komen, niet?
Nu ben ik zelf ook helemaal geen Gibson-kenner, dus daar zal het ook wel aan liggen. ;)