Geen idee of kasten beter verkopen dan tops, maar sinds ik mijn Bogner 4x12 gebruik, heb ik nog wel tops gekocht, maar geen cabs
Printable View
Geen idee of kasten beter verkopen dan tops, maar sinds ik mijn Bogner 4x12 gebruik, heb ik nog wel tops gekocht, maar geen cabs
Ironball 2e hands voor 550!
http://www.2dehands.be/muziek/muziek...221612643.html
Dat is een voordeel (of voor verkoop nadeel) van engl, vrij lage 2e hands waarde. Blackmore zie je vaak al vanaf 600 euro, bizar weinig geld voor zo een amp vind ik.
Wel jammer, anders had ik mijn blackmore miss wel ingeruild voor de nieuwe engl artist.
Yep, verbaast me ook. Alsof je Brunetti versterkers koopt. Ik bedoel, die Invader van minder dan 900...?!
Wat is er anders dan (behalve de gifgroene backlighting intern), want qua layout lijken ze me erg eender...?
Andere buizen en een ingebouwde noisgate meen ik.
Het is een gemodificeerde versie van de blackmore. EL34 ipv 5881 (6L6GC) en wat kleine tweaks heb ik begrepen.
Ik denk dat hij aardig in de richting zal komen van de Blackmore 'fasthand'. Ook die heeft EL34 en wat kleine tweaks.
Edit: nog een belangrijke, het is geen signature serie. Het is dat de blackmore zo geweldig lekker klinkt, anders doe ik niet aan signatures.
De prijzen voor goede buizenamps bevinden zich volgens mij op een dieptepunt, behoudens enkele veel gezochte klassiekers. Ik zie Hooks en Bogners die voor zeer bescheiden prijzen worden aangeboden.
Inderdaad rond de 1000 euro, als je dan nagaat dat ze nieuw 3k kosten dan is dat heel goedkoop.
Veel bogner shiva's, trouwens. Ik kan me nog herinneren dat een jaar of 6,7 geleden deze amps het helemaal waren.
Mensen zijn niet meer bereid of in staat om 2000 euro uit te geven aan iets wat eigenlijk een luxe-artikel is. Maar als je wel van je Hook of Bogner af wil, zul je dus heel erg moeten zakken met je prijs.
En dat is voor mij als eidgebruiker helemaal niet erg. ik ben nu instaat om voor redelijk budget top amps langere tijd te proberen.. mijn echtgenote vind dat ook niet erg 😆