Ik wil al zeggen.... waarom zou 't wel verboden zijn om een over tuners uit Duitsland te zeggen 'made in USA' maar zou 'made in Califoria' wel mogen...
Printable View
Manufactured, assembled, crafted, build, engineered, tinkered, constructed, completed, created, fabricated, composed, fashioned, formed, processed, shaped, tooled, fudged, thrown together... in the USA.
Ik heb een reactie terug van de verkoper van de Gibson Slash VOS gitaar.
Hij zegt dat hij op vakantie was, en dat als ik geïnteresseerd ben ik hem een mail moet sturen op een ander email adres.
Heb ik gedaan, nu de reactie afwachten.
Haha, we zullen zien met wat voor''n smoes hij komt dat ik hem niet op kan halen en hij alleen kan verzenden enzo ;)
Vragen mag altijd, maar deze maakt het wel heel bont:
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...sPage=lr&pos=3
Maple toets, maar in de omschrijving staat "Ebony fretboard is in FANTASTIC condition as well.", dus je krijgt er nog een losse toets of zelfs hele hals bij denk ik ;-)
Wat zou een normale prijs zijn voor die clapton strat? Lijkt me met €1100,- al wel goed betaald?
800-850 lijkt me echt een reële prijs. Zeker gezien de staat van de gitaar. Check de randen langs de hals en de algehele ranzigheid van de maple hals. Daarbij komt het ook nog dat er die lace sensors inzitten wat de vraagprijs ook drukt. Niet echt geliefde pickups.
Ik zie nu pas hoe maf dat fender logo is afgesleten!
Hoe zou dat komen ?
Andere hals erop gezet ?