Dus made in the usa strats van voor het trump tijdperk worden nog meer waard?
Lachen wordt dat, dan stijgen die marktplaats prijzen voor Fenders nog een keer met een factor 2😂
Voor mij nog meer een reden alternatieven te zoeken.
Printable View
Dus made in the usa strats van voor het trump tijdperk worden nog meer waard?
Lachen wordt dat, dan stijgen die marktplaats prijzen voor Fenders nog een keer met een factor 2😂
Voor mij nog meer een reden alternatieven te zoeken.
Ik ben er nog niet uit, Vincent.
Eind maart weet ik meer, want dan ben ik jarig geweest😉
We gaan het horen :)
Wellicht een beetje offtopic, maar bij mijn nieuwe Luke zijn de single coils door de vorige eigenaar wat verhoogt en dat maakt echt een enorm verschil voor het hoog in het geluid. Veel meer richting de echte stratocaster belletjes die ik in mijn andere Luke miste en mij uiteindelijk richting een strat hebben geleid. Ongeacht of je er nu een Strat bij koopt of niet vind ik het wel een meerwaarde voor een Luke. Doordat de pickuphoogte in principe niet verstelbaar is in de constructie van de gitaar zoals die uit de fabriek komt weet ik niet of je er ooit mee geëxperimenteerd hebt maar zo niet zou ik het zeker willen aanraden.
Thanx voor de tip maar hoe verhoog ik de emgs dan? Dan moet ik ze aan de binnenkant ophogen met iets of niet?
Daar lijkt het wel op. Er zit iig wat beweging in dus het kan zijn dat er kleine veertjes onder zijn gestopt of dat er iets onder is gelegd wat iig niet de gehele bodem van de uitfrezing voor het element opvult...
Misschien niet de netste oplossing, maar ik knip in dit soort gevallen altijd een stuk schuurspons (zonder schuurgedeelte) op maat om er onder te leggen. Werkt prima.