vindikeigenlijkook.... die three piece tops.. (zijn wel vaker toegepast door Gibson) komen nogal armoedig over...
Printable View
Je zou ff goed ruig gedaan hebben en 2015 modellen op de kop getikt hebben....
Hij maakt er wel een mooi verhaal van moet ik zeggen.
http://link.marktplaats.nl/m11233424...ontent=app_ios
Ad
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Voor die prijs blijft hij er mee zitten ben ik bang. In de uitverkoop waren ze niet heel veel duurder.
Anyway, zo ben ik geschikt aan mijn 2015 LP gekomen én geen moment spijt van gehad. Maar ja, ik spoor dan ook niet helemaal (zeggen ze)
Verzonden uut Knoal mit mien aaiPad 😏
Harry heeft vaak mooi spul te koop en zijn prijzen zijn normaal te noemen. Verder is hij een groot vintage Ibanez kenner. Hij heeft zelfs een eigen boekwerk van Ibanez op de markt gebracht. Eerlijke man ook.
Ik vind beide les Pauls zeker prima geprijsd.
Ik vind die 2015 modellen niks, maar wil je goedkoop een lp, met die sound, prima dingen voor die prijzen.
Kan me niet voorstellen dat het goedkoper kan. Al zijn het de minst geliefde modellen en was Gibson wel een beetje de weg kwijt in 2015.
Gelukkig heb ik m'n tokai ls150 en ik ben bang dat die m'n graf in gaat zo goed is die 😂
Jawel hoor, ik had een paar weken geleden bijna de trekker overgehaald voor een splinternieuwe 2015 Deluxe goldtop die werd aangeboden voor €1000 door spencerdavis.be. Ook stond er een B-Stock Cherry sunburst bij Bax voor 1099 maar die is inmiddels verkocht. De 2015-lijn heeft een slechte naam voornamelijk door de brass zero nut fret die niet helemaal aan de verwachtingen voldeed. Gibson heeft dat ook toegegeven en aangeboden om kostenloos een titanium nut op te sturen naar alle klanten met een 2015 HP model die nog onder de warranty vallen.