Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Moeha! die P-90 in de brug!!! ziet er wel errug mooi uit (spijtig alleen van die stereotiepe "cigarette burn" marks op de headstock & de zwarte tuners & stringtrees... voor de rest een retevette plank
Printable View
Citaat:
Moeha! die P-90 in de brug!!! ziet er wel errug mooi uit (spijtig alleen van die stereotiepe "cigarette burn" marks op de headstock & de zwarte tuners & stringtrees... voor de rest een retevette plank
Leuk,,,, GG!
Ik had eigenlijk ergens ander commentaar op verwacht. Kan nog komen......Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
Speelt trouwens wel super lekker. Hele dikke hals, perfect fretwerk met zeer lage actie en een brug die netjes in positie terug komt (zwevend afgesteld)
Moet alleen nog een stukje fineer onder de P90 zetten om hem ietsjes hoger te krijgen voor iets meer output.
dat is wel vet, hoe klinken die piezo dingen??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
dat is super, je krijgt er gewoon ineens een soort akoestiche gitaar bij die soms afhankelijk van waar je aanslaat dan ook weer als een jazz- of spaanse gitaar kan klinken.
enige vervelende vind ik dan het gedoe met batterijtje onder slagplaat.
het geeft dus acoustisch geluidCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
ja nou akoestisch.. zoals de tegenwoordige akoestische gitaren met piezo maar dan iets dunner, scherper, helemaal als je net nieuwe snaren hebt ga je uit je dak :P
Mooi geworden, GG! Die hals moet alleen nog wel een beetje smeriger worden. Beetje onnatuurlijk nog. :)Citaat:
Erg mooi, knap werk!
Bedankt voor het compliment.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Wat betreft die smerige kleur op de hals, die kleur kan ik maken met ecoline en schoensmeer, maar er zit daar geen lak, dus dat blijft afgeven. Dan krijg ik groene vingers en heb nieteens een tuin, dus nutteloos.
Gelukkig verkleurd blank esdoorn heel snel, ik verwacht dat ie binnen een maand groen is.