Zo, hier nog een koopje voor iedereen behalve arjan ;) :soinnocent:
:
EVH 5150 III 100W voor 750,-
@Arjan, die amp kost 1800 nieuw. 41%...hèej! :cheerup:
Printable View
Zo, hier nog een koopje voor iedereen behalve arjan ;) :soinnocent:
:
EVH 5150 III 100W voor 750,-
@Arjan, die amp kost 1800 nieuw. 41%...hèej! :cheerup:
2 à 3 jaar geleden zou ik 'm gekocht hebben voor dat geld, gaaf ding!
Ik heb nu al 4 amps, 2 voor een stereo-setup thuis, 1 als "reserve" en omdat ie te gek klinkt, en 1 voor in de oefenruimte.
Da's wel genoeg. :soinnocent:
Nee hoor.
1234
Maak me niet gek. :crazyhappy:
Voor de stereo-setup zou ik hem eigenlijk wel kunnen gebruiken.....hou je in Henri, hou je in!
:)
Dat is waar...
Totaal vergeten dat je een nieuwe head zonder speakerkast kan gebruiken en dat je bij een tweedehandse een speakerkast bij MOET kopen...
Of wie weet ben je wel één van de weinigen die reeds een echte speakerkast in huis hebben... Je zal maar zoveel geluk hebben!
Ik durf al bijna het net niet meer afschuimen op zoek naar mooie gitaren... Als ik bedenk dat ik er dan nog een versterker erbij MOET kopen omdat ik anders geen geluid ga hebben... Word er niet goed van...
:cooler:
MS
Wat ben je toch een noob misery, dat weet toch iedereen. Ik ben blij dat captain obvious, ehhh Arjanb01 dit toch even benoemt
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Wilde het alleen ff gezegd hebben😉
Gewoon kopen die top nieuw is die 1500+ dus de prijs is goed. Jammer dat ik al een 3-kanaals top heb en geen stereo wil spelen anders had ik hem wel gekocht.
Daarom snap ik die verkopers ook nooit, waarom een incomplete set verkopen, verdomme😜
Worden kasten beter verkocht dan tops?